/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvorfor er jeg så utilfreds ?
Fra : Højris
Vist : 614 gange
50 point
Dato : 16-09-07 10:58

Her kommer google så med en enestående mulighed for at få oversat fra og til alverdens sprog,
portogisisk til fransk, og hvad har vi ? engelsk til græsk, hvor er jeg dog glad for alle de muligheder.
Men hvad skal jeg så lige bruge det til ?.
Men,,, engelsk til dansk, nej hvad skulle jeg også bruge det til?

Højris

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 16-09-07 11:01

5 stjerner - sad lige med et problem med netop engelsk til dansk (lånte en ordbog tilsidst)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-09-07 11:01

Jeg savner Esperanto til Volapyk, men man kan åbenbart ikke få alt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-09-07 11:44

Citat
engelsk til dansk

Det kunne skyldes at du har en ide om at DANMARK er verdens største land og har et sprog ALLE burde tale

Tror ikke du får googles programmører til at lave et sådant for de 20 mennesker i DK der ikke forstår engelsk

Nå det var nok lidt overdrevet

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-09-07 12:02

19 - I can handle it...

Kommentar
Fra : pve

Dato : 16-09-07 13:24

Citat
Hvorfor er jeg så utilfreds ?
- fordi du ikke kan få opfyldt dit ønske om engelsk oversættelse til dansk ?? - eller er det et trickspørgsmål ??

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 16-09-07 16:26

JA! Som om det ikke var nok med Dansk til Dansk.

Kommentar
Fra : Hashno

Dato : 20-09-07 15:25

hvad med at nøjdes med det du kan får og lad det vær med at være utilfreds
tænk på andre mennesker i verden som ikke har de muligheder som du har.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 20-09-07 17:03

Du er så utilfreds fordi du fokusere på det du ikke vil have.
Prøv at se denne video og jeg garantere at du bliver i både bedre humør og er kommet i tanke om noget meget vigtigt - også selvom du måske ikke forstår engelsk, bare se billederne,
http://www.youtube.com/watch?v=74OvS7SBZsk&mode=related&search=

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 20-09-07 17:06

Og her er en rigtig sjov en fra min Guru Puppetji, som handler om at beklage sig.
http://www.youtube.com/puppetji69

Kommentar
Fra : mølbert

Dato : 22-09-07 18:56

du keder dig - måske

Godkendelse af svar
Fra : Højris

Dato : 30-09-07 11:50

Tak for svaret miritdk.
Der kommer nok en dag, hvor vi ikke bliver mobbet bare fordig vi bor i et lille land.

Kommentar
Fra : miritdk