/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Margrethe Skåle
Fra : IPM
Vist : 3524 gange
100 point
Dato : 16-09-07 10:08

Jeg skal til at udskifte mine Margrethe Skåle efter mange års brug og vil høre om der er nogle der ved hvor man kan få dem til den bedste pris.
De har dem hos Pot & Panne til 450 kr i rød for 4 stk.

http://www.potogpande.dk/product.asp?id=328

Kan denne pris slås også gerne i andre farver

IPM

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 16-09-07 10:10

Der skal selvefølgelig stå

Pot & Pande

IPM

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 16-09-07 10:22

lyder som en rimelig pris som du jo selv skriver så holder de i mange år

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-09-07 10:26

Du må ringe rundt til forretningerne og forhøre dig.

Men i dit eget link, der kan de jogså fåes i cremefarvet, det er da en neutral farve, som er til at holde ud at se på i flere år

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-09-07 10:28
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-09-07 10:47

Hejsa IPM - jeg har en stor skål og to kander i chokoladebrun fra 1978, som er som nye!

Pøj pøj med "jagten" - jeg holder øjenene åbne for priser!

Moster

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 16-09-07 11:30

de fås ofte til ekstremt lave priser i bilka, føtex og lignende steder. jeg ville vælge hvide. har selv en der også er meget gammel i hvid, uden den har mistet glansen.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 16-09-07 11:31
Kommentar
Fra : IPM

Dato : 16-09-07 12:37

Hej Moster

Jeg har også nogle brune skåle,men de er lagt i kasser for mange år siden sammen med cafegardinerne som også var brune og beige

IPM

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 16-09-07 12:42

Bilka har også nogle gange et sæt på tilbud.

Jeg købte for 1måneds tid siden sådan et sæt som inde holdte.
en 1,5liter skål
en 2.0liter skål
et ægge ur
et målebære
og 2 skeer.

alt sammen til 99.95 Det var så dog i rødt men mener man også kunne få det i sort i samme sæt.

VH Laika_Pigen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-09-07 12:43

Ja men du kan jo få skålene cremefarvet (næsten hvide) kan det ikke bruges !?!?

Så kan det da godt undre mig at 2 skåle kan købes til ½ pris i chicapigen link !!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-09-07 12:45

I dit eget link http://www.potogpande.dk/product.asp?id=328 .... der kan du også få et sæt med 4 skåle til 450,- kr. (cremefarvet)

Hvilken farve ønsker du ???

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 16-09-07 12:46

Find hellere de gamle frem igen, de er meget bedre kvalitet end de nye...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-09-07 12:51

Der er så mange efterligninger af de skåle, så du skal tage dig i agt, hvis det er de originale skåle du ønsker.

Jeg har selv en af de brune, køn er den ikke, men funktionel.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 16-09-07 15:03

Jeg har både røde og hvide,men mener at have set dem engang i en meget dybrød farve.
Så hvis jeg ikke kan finde dem må jeg nok holde mig til rød igen.
Men som Jomfruane skriver så var der meget mere gods i de gamle

IPM

Accepteret svar
Fra : Ysseven

Modtaget 100 point
Dato : 16-09-07 18:08

Bilka har dem på tilbud i dene uge:

http://viewer.zmags.com/showmag.php?linksid=1153&pageid=47

Sæt med 1½ l og 3 l i sort eller creme til 99,95.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-09-07 12:20

Jamen, IPM, det er højeste mode med 70'er tingene

Bare vent, om snart kan du blive hip med dine cafégardiner

Prøv at gå på loppemarked, bagagerumsmarked og se, hvad de unge køber: røde, gule osv. margretheskåle mv.

Og ja, der er mere gods i de gode gamle skåle.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 17-09-07 16:04

Hej Moster
Så kan vi slå dine skåle og mine sammen og så Cafegardinerne så skulle de perfekte hjem været stablet på benene

IPM

Godkendelse af svar
Fra : IPM

Dato : 20-09-07 12:57

Tak for svaret Ysseven.

IPM