/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Driveragent /Driverscan Gratis
Fra : Jesper_wood
Vist : 2114 gange
100 point
Dato : 16-09-07 07:53

Hejsa,

Er der en hjemme side det kan scanne min com, og fortælle mig hvilke drivere jeg mangler / har og hvor jeg kan downloade dem gratis ?

Håber i kan hjælpe.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 16-09-07 08:02

Der er et par muligheder her:

http://www.filehippo.com/updatechecker/

The Update Checker will scan your computer for installed software, check the versions and then send this information to filehippo.com to see if there are any newer releases. These are then neatly displayed in your browser for you to download.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 16-09-07 08:04

Eller denne:

http://www.drivermagician.com/

som nærmest er en backupfunktion, som også kan finde opdateringer...

Driver Magician is an easy-to-use and powerful tool for device drivers backup, restoration and update in Windows operation system. It identifies all the hardware in the system, extracts their associated drivers from the hard disk and backs them up to a location of your choice. Then when you format and reinstall/upgrade your operating system, you can restore all the "saved" drivers just as if you had the original driver diskettes in your hands. After one system reboot, your PC will be loaded and running with the required hardware drivers.

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 16-09-07 08:07

Det er nemlig fordi jeg vil formatere min com, og vil jo ikke miste alle de drivere jeg har, har jeg mulighed for at gemme "login til hjemmesider" også ?

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 16-09-07 08:25
Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 16-09-07 08:44

Citat
Eller denne:

http://www.drivermagician.com/

som nærmest er en backupfunktion, som også kan finde opdateringer...

Men den koster penge,men hvis der er nogen der er interesseret
og ikke har for mange moralske skrupler,kan jeg upload den med serielnummer og navn,så man ikke skal betale for den

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 16-09-07 08:55

No prob

Kommentar
Fra : iah

Dato : 16-09-07 09:16

Med hensyn til dit tillægsspørgsmål...

Hi, Jeg fandt dette storslået værktøj -- RoboForm -- på www.roboform.com. Det husker ALLE mine Kodeord, så jeg ikke behøver skrive dem ned på et stykke papir. Ikke alene udfylder den mine kodeord for mig, men kan klarer hele login processen: gå til en side, udfyld formen, klik login knappen. Udfylder også disse allestedsnærværende internetformularer med et klik.

Jeg kan virkelig lide programmet og det bedste af det hele, så er programmet gratis. De viser ikke REKLAMER og de OVERVÅGER dig ikke. RoboForm har modtaget meget possitive omtaler fra blandt andet Wall St Journal, Financial Times og PC Magazine.

Du kan hente programmet gratis på at www.roboform.com.

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 100 point
Dato : 16-09-07 09:17
Godkendelse af svar
Fra : Jesper_wood

Dato : 18-09-07 16:37

Tak for svaret jangchr.