/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Fotokritik
Fra : bjarnebr
Vist : 1746 gange
200 point
Dato : 15-09-07 23:07

Jeg har oprettet mig som bruger på "Fotokritik.dk", men når jeg prøver at logge ind bliver brugernavn og password blanke, og hvis jeg så prøver at oprette en ny bruger får jeg besked på at min mailadresse allerede er brugt, derfor spørger jeg : Hvad gør jeg forkert, og hvordan kommer man i forbindelse med folkene bag siden?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-09-07 23:21

Har du husket at aktivere linket i den mail du har fået som bekræftelse på oprettelsen.
Det skal man før brugernavn og kode bliver aktiveret.

Eller også er det alligevel forkert navn eller kode du bruger.....får du besked om at det er forkert ?

At komme i forbindelse med folkene bag siden er som at vinde i lotteriet.....så er det meget nemmere at oprette en ny mailadresse og oprette dig igen med den. Men Sol.dk er eks. ikke god, da den automatisk vil blokere mail fra fotokritik

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 15-09-07 23:40

Hvis jeg har modtaget sådan en mail har jeg også klikket på linket, men jeg kan ikke huske om jeg modtog sådan en mail, og som der stod i spørgsmålet
Citat
når jeg prøver at logge ind bliver brugernavn og password blanke, og hvis jeg så prøver at oprette en ny bruger får jeg besked på at min mailadresse allerede er brugt

Hvis der ikke er nogen der kan fortælle mig hvor fejlen ligger, er jeg også intereseret i at vide hvordan jeg sletter min profil, så jeg kan starte forfra.

Accepteret svar
Fra : hawaii7

Modtaget 200 point
Dato : 16-09-07 08:30

Prøv at kontakte personen som ejer hjemmesiden og som er administrator. Hen kan sikkert hjælpe.

Name: Martin Christian Koch
Address: Søndre Byvej 21B
Postalcode & city: 2680 Solrød Strand
Country: Danmark
Telephone: +45 56 16 77 61

Jeg holder mig for det meste væk fra hjemmesider, hvor man ikke får oplyst navn, tlf. nr. og andre ting om indehaveren af siden.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : pims

Dato : 16-09-07 08:44

Det skal også lige siges, at de har en del problemer med serveren for tiden.
Så den gør ikke altid det, man be'r den om. Så skal man vente lidt, og så prøve igen. Desuden er Martin meget svær at få fat i, han svarer stort set ikke på nogen af de mails der bliver sendt til ham.
Mvh. Pims

Kommentar
Fra : pims

Dato : 16-09-07 08:55

Forresten, du skal gå ind i "opsætning" ude i venstre side og så gå helt ned i bunden, der kan du slette din profil.
Mvh. Pims

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-09-07 11:46

Nå, og så kunne Hawaii ikke lige dy sig for at offentliggøre en stak personlige oplysninger...........en grov overtrædelse af PERSONDATALOVEN

Der bliver lige sendt en mail her til Kanduteamet......sjovt nok at folk ikke kan lære det.........hvad fanden ville du selv sige til at se dit navn, adresse og telefonnummer knaldet ud på en offentlig tilgængelig internet side

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-09-07 11:51

bjarnebr

Du kan jo ikke slette din nuværende profil på FK, når du ikke kan logge ind.........så den bliver bare inaktiv.......det er der flere andre end du der har prøvet i tidens løb.

mvh dova

Kommentar
Fra : gertfthomsen

Dato : 17-09-07 22:29

Lad nu være med at overfalde stakkels hawaii7. Enhver kan gå ind på fx dandomain.dk og finde ud af, hvem der er registreret indehaver af et domaine, som her fotokritik.dk

Jeg har i øvrigt de samme erfaringer med fotokritik - det er meget vekslende, hvilke funktioner der virker.
mvh
Gert

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 17-09-07 23:09

Tak for svaret hawaii7.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-09-07 23:55

Citat
Enhver kan gå ind på fx dandomain.dk og finde ud af, hvem der er registreret indehaver af et domaine, som her fotokritik.dk

Det er faktisk P....ligegyldigt om det kan findes andre steder på nettet.......det er ulovligt alligevel