/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
hvordan kommer i instance
Fra : TheNico--xD
Vist : 1297 gange
290 point
Dato : 15-09-07 17:56

Hej.

til jer der kender wow så stiller jeg lige et spørgsmål hvordan kommer man i instance

Accepteret svar
Fra : ME.alexander

Modtaget 155 point
Dato : 15-09-07 17:59

du går ind i gennem den port der er ved en instance...

Kommentar
Fra : TheNico--xD

Dato : 15-09-07 18:02

Hvor er den ?

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 15-09-07 18:23

Hejsa

Der er mange instances og vælge i mellem... Typisk er man 5 spillere i en instance...

Man går i gennem portalen, for og komme ind i selve instancen....

Med selve spillet har du fået en manual, prøv og kigge lidt i den...

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 15-09-07 23:40

Start med at kigge lidt på www.thotbot.com og www.wowhead.com
Disse sider indeholder alle instances, samt hvilket lvl hver instance er beregnet til. Derudover viser disse sider, hvordan portalen til en instance ser ud, og hvor de forskellige instances er lokaliseret.
F.eks er der en instance i Orgrimmar, ved cleft of shadows. Ved hver instance, er der en meeting stone, så den kan du også gå efter at finde.

Godkendelse af svar
Fra : TheNico--xD

Dato : 16-09-07 07:21

Tak for svaret ME.alexander.