/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
KANDU i mail ?
Fra : ppk
Vist : 552 gange
100 point
Dato : 15-09-07 17:55

Hej

Det undre mig at jeg ikke igennem lang tid har fået mail fra KANDU.DK der plejer at være indtil flere hver dag! idet jeg har tilmeldt flere ting at følge med i.

Jeg bruger Outlook 2003 til at læse mine mails med. Det ser ud til at når den tjekker for mail er der f.eks. 35 mail, hvor jeg kun får nogle ganske få stykker.

Men der er altså ingen fra KANDU

Hilsen
Preben

Kommentar
Fra : severino

Dato : 15-09-07 17:57

Har du checket din mailboks, om den skulle være overfyldt.
Hvis du ikke tager dine mails hjem og sletter dem på mailserveren, så vil de ligge og fylde op til evig tid!

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 15-09-07 18:39

Eller måske ligger de i spam-kassen på serveren? TDC m.fl. er jo blevet ret strikse på det seneste...

Kommentar
Fra : disken

Dato : 15-09-07 21:53

Hvis det er inden for de sidste par uger/ dage, så ER DER FEJL PÅ denne side.

Nogen der hacker kan ??? lille DU...

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 15-09-07 22:43

Hej

Alt anden mail har jeg ingen problemer med at modtage !!

Og jeps det er er ca. omkring 1. september og indtil nu jeg ikke har fået nogle mail fra KANDU.

Min forbindelse er via fællesantennen, som bruger Arrownet og det plejer der ikke at være problemer med.

PPK

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 15-09-07 23:47

Hvor har du din maildresse? TDC...?

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 16-09-07 08:08

Min mail adresse er hos Arrownet ! alle andre mails er der ingen problemmer med det er kun dem som jeg plejer at få fra KANDU.

Så om det er der inde fra det er fejlen vides jo så åbentbart ikke.

Jeg troede eller at da jeg skrev dette spørgsmål, at det blevet sendt direkte til KANDU`s så de kunne fortælle hvad der gik galt.

PPK

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-09-07 09:46

prøv lige at checke i din profil under abonnementer om du har flueben i de spørgsmål der interesserer dig i første omgang.

Nu skriver du at det ser ud til at der hentes post - men at den ikke kommer ind - har du flere mailadresser (underadresser) ???? for så vil de jo se sådan ud (lander måske på den forkerte)

for i øvrigt er kandu´s postserver temmelig langsom pt

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 16-09-07 10:45

Jeg har tjekket mine abb. og opdateret dem.

Der er ikke lavet nogle ændringer i mit mail program.

PPK

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 17-09-07 16:49

Iøvrigt modtager jeg heller ikke mail fra KANDU når der er nogen der kommenterer dette spørgsmål , så jeg kan følge med i om der er nogle af jer rare mennesker der svarer.

F.eks. idag da jeg åbner mit Outlook kan jeg se i sen/modtag status at der burde ligge 35 mail til mig, men der var altså kun de 5 jeg fik lov til at se.

PPK

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-09-07 20:38

bare en tanke - du har ikke et spamfilte installeret der nupper dem - eller måske et eksternt spamfilter ??? Hvis der er indikation om flere mails skal du jo også kunne se dem

snak med din udbyder om det - kan jo være der er en god forklaring

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 17-09-07 22:22

Hej miritdk

Jeg har ikke installeret nogle spam filtre for nyligt, det jeg har er brugt igennem længre tid.

PPK

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 17-09-07 23:32

og de ligger ikke i dit spamfilter ??

det lyder altså underligt

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 22-09-07 14:28

Tak for svaret miritdk.

Jo de gjorde sørme

Kommentar
Fra : miritdk