/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
you are the 999,999th visitor
Fra : ocorner
Vist : 1666 gange
100 point
Dato : 15-09-07 16:13

You are the
999,999th visitor:
Congratulations
you WON!

Clik her to claim

Denne bander har jeg set på flere hjemme sider de sidste stykke tid, er det virus på min computer eller bare noget flip på nettet

I dag har jeg fået den inde på Kiwee (blink og humørikoner) på MSN

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 15-09-07 16:17

Det er kun reklame fis

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-09-07 16:25

Så længe du ikke klikker på den (blinket), så sker der ikke noget.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 15-09-07 16:27

Men klik endelig hvis du vil have virus eller spam....

Der er gode muligheder

Rundt regnet 100% chance.....

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 15-09-07 16:51

Du KAN godt have fået noget ind. Måske du lige skulle lade SuperAntiSpyware kigge på sagen http://www.superantispyware.com/downloadfile.html?productid=SUPERANTISPYWAREFREE

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 15-09-07 17:07

Citat
Du KAN godt have fået noget ind. Måske du lige skulle lade SuperAntiSpyware kigge på sagen

Køre allerede men har ikke klikket på reklamen. Kunne ikke drømme om at gøre det.

Men undre mig bare over den kommer på en MSN sider.

Så troede det var noget sommåske lå på min computer der aktiver den.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 15-09-07 17:16

Det er ikke til at vide. ErrorSafe f,eks, dukker jo også op på sider man ikke forventer.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 15-09-07 17:25

Ja internet er næsten som at gå på en motorvej

Det går stærkt men en enkel fejl og du bliver ramt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-09-07 17:35

Jeg har også set den på Kiwee/msn, men har ikke været på Kiwee siden da.

Min søster hentede "gratis" blink på Kiwee. Efter at hun havde gjort det blev der sendt "medd." til den kontaktperson, som hun skrev med. Medd., som hun ikke selv havde skrevet. Det drejede sig om at hente et blink, som hun ikke havde sendt.

Så jeg holder mig langt væk fra Kiwee.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-09-07 18:41

Den er på masser af sider, lad være at klikke på den så sker der ikke noget men jeg er mere "heldig" end dig, forleden var jeg nummer 1.000.000 men jeg klikkede nu ikke

Kommentar
Fra : disken

Dato : 15-09-07 18:53

Kommentar
Fra : mystik

Dato : 17-09-07 21:41

Det siger sig selv, at man ikke kan være nr. 999,999 hver eneste gang, man besøger hjemmesiden.
Og ikke desto mindre kommer beskeden hver gang...

Hmm...du kan jo prøve at køre spybot... Den fjerner spyware - og vist nok også virus - uden at aktivere disse

Men jeg tror mere på, det er rent SPAM

Godkendelse af svar
Fra : ocorner

Dato : 17-09-07 21:54

Tak for svaret refi.
ja , der er mange gode råd , men syntes din var den bedste.

Så må i andre vente til næste gang