/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Macro program
Fra : Clausvell
Vist : 379 gange
40 point
Dato : 15-09-07 13:49

Hej

Jeg ville høre om der er nogen der kan anbefale et gratis macro program..... eller hvad det kaldes
når man gerne vil have det til at lave schedule tasks af et internet program....

Ved i hvad jeg mener..... jeg har en overvågningsutility som jeg gerne vil have til at slå til og fra på bestemte tidspunkter......

Mvh Claus

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-09-07 13:53

Mon ikke du skulle læse dagens tip fra refi: http://www.kandu.dk/tip16581.aspx lyder lidt som det du efterlyser

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-07 14:11

Netop

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-07 14:12

Men det er KUN i dag det er GRATIS

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-09-07 14:16

ja så skynd dig og hent det. Jeg har allerede gjort det.

Pudsigt refi, men er du synsk

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 15-09-07 14:17

Yep

Godkendelse af svar
Fra : Clausvell

Dato : 15-09-07 14:30

Tak for svaret refi.

SJOVT nok jeg har skyklapper på::::::::

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-07 14:33

Selv tak....

Har du heste i familien

Kommentar
Fra : Clausvell

Dato : 15-09-07 14:47

Hej igen

jeg forstår ikke helt det her

This file should be copied into the folder "{userappdata}\Easy Macro Recorder",
{userappdata} means the path to the Application Data folder of current
user, such as "C:\Documents and Settings\Michael\Application Data".

jeg har installeret men programmet er ikke registeret korrekt

kan en af jer måske forklare det lidt bedre

vh claus

Kommentar
Fra : Clausvell

Dato : 15-09-07 14:48

ØH nej ingen heste

det er bare mig selv

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-07 14:56

Det havde jeg skrevet en UDFØRLIG forklaring til i tippet - kig lige igen.....

Ellers spørg igen....

Kommentar
Fra : Clausvell

Dato : 15-09-07 15:13

hej jeg fandt noget her, da jeg har vista

c:/brugere/claus/dukomenter/Easy Macro Recorder
og så erstattede jeg den med kopien af nøglen fra den anden mappe.....

er det mon så rigtigt

men hvad så men den registrering den beder om med navn og kode

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-07 15:22

Nej det er IKKE rigtigt...

Efter installationen har du 3 mapper der hedder Easy Macro Recorder....

Den ene ligger der hvor du har valgt at lægge programmet - den skal du IKKE røre....

Den anden ligger i Dokumenter/Easy Macro Recorder - det er der den gemmer macroerne...

Den tredie er den du skal bruge....

Den ligger i C:\Documents and Settings\dit navn\Application Data\Easy Macro Recorder

Der ligger i forvejen en reg nøgle det er den du skal overskrive....

Om du samtidig har lagt den andre steder er uden betydning - der fylder den bare....

Kommentar
Fra : Clausvell

Dato : 15-09-07 15:41

Hej så¨fik endelig styr på det

beklager opfattelsesevnen ikke lige var i top

god weekend...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-07 16:16

Alletiders....

I lige måde...