/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Fødevarerpriser
Fra : Jimmy17
Vist : 684 gange
100 point
Dato : 15-09-07 11:26

Hey derude.

Findes der ikke nogen steder, hvor man kan se priser på fødevarer på rejsemål?

Lige specifikt drejer det sig om London, men hvis der nu var en side med sådan lidt bredere oversigt.

Jimbo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-07 11:41

NEJ....

Og det kan du af gode grunde ikke lave....

En sådan side skulle opdateres hver dag og ville alligevel ikke være præcis....

Du kan på næsten alle sider om det rejsemål man vil til se "generelle" priser i forhold til danske, men heller ikke mere....

http://www.londontoolkit.com/briefing/london_cost_of_living.htm

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 15-09-07 12:08

Hvad med siden til en butik i London, som vi i DK kan se reklamer for Føtex, netto osv på nettet så må de da have det samme derovre. Det kunne jeg godt bruge som svar også.

Ellers okay side Refi - men det er fra nov 05

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 15-09-07 12:10

Netto England har jeg - men udover det :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-07 12:20
Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 15-09-07 22:32

Priserne i England er som i DK, der er lidt at sparer på CD'ere og make up, men ellers ikke den store forskel mere

Godkendelse af svar
Fra : Jimmy17

Dato : 21-09-07 19:39

Tak for svaret Nordsted1.