/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Print uden kant i Elements 5
Fra : Rytterknaegten
Vist : 581 gange
299 point
Dato : 15-09-07 01:38

KAN, man printe uden kant i elements 5 ??

Nu har jeg prøvet nogle gange, uden det lykkedes. Har én gang kunnet i Canon Photobrowser.

Photoimpression (arc soft) STÅR der uden kant, men alligevel er der sidekant.

Nu, har jeg købt Elements 5: DET, må kunne lade sig gøre??

Mvh
Rytterknægten

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 309 point
Dato : 15-09-07 02:22

Din printer afgør om du kan udskrive uden kant...

Du må ind at kigge i printerens opsætning.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 15-09-07 07:01

Der er ingen grund til at sætte flere point på højkant, svaret du har fået er rigtigt.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-09-07 07:45

Nemlig. Det er ikke programmet der sætter begrænsningen men printeren.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-07 08:20

Så fortæl hvilken printer du har (mærke/model - så kan du få svaret....

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 15-09-07 09:32

HVIS din printer kan udskrive uden kant er fremgangsmåden følgende:
Du skalerer billedet til papirets størrelse i Photoshop. (Husk at rotere billedet hvid det er horisontalt).
Tryk Shift/Ctrl/P og du får printerens egen opsætning frem. Her kan du sætte flueben i udskrivning uden kant. Hvor det er er selvfølgelig afhængig af printermærke og model, men det er ofte faneblad 2.

Godkendelse af svar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 15-09-07 20:58

Tak for svaret iah.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 16-09-07 00:32

Velbekomme Rytterknaegten