/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Arbejd offline pop up
Fra : Lion36
Vist : 998 gange
100 point
Dato : 14-09-07 17:32

Jeg har i dag været inde i internetinstillingerne i andet øjemed, og skal i den forbindelse kigge på egenskaber for et dokument, da jeg vil klikke i Filer og egenskaber, får jeg klikket på arbejd offline istedet, jeg fjerner dog hurtigt fluebenet igen.
Siden mit uheld kommer IE6 nu op ca. hvert 15 min. ogs fortæller at internetforbindelsen er nede og om jeg vil arbejde offline eller forsøge igen (at koble til nettet), naturligvis vil jeg forsøge igen, for min internet adgang fejler absolut ingenting.
Det kunne tyde på, at da jeg lavede min fejl, at der er sket et eller andet, det er temmelig irriterrende at få disse beskeder hvert 15 min.
Måske kunne det tyde på at der var lagt noget et eller andet sted som gør at beskeden poppe op...
Håber nogen kan hjælpe.
Er nogen i tvivl om hvad jeg mener, så spørg endelig.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-09-07 18:01

Du kan da ikke se egenskaber for et dokument i internet indstillinger, der der to steder du har ændret et eller andet

Kommentar
Fra : Lion36

Dato : 14-09-07 18:05

citat:

da jeg vil klikke i Filer og egenskaber, får jeg klikket på arbejd offline istedet, jeg fjerner dog hurtigt fluebenet igen.

citat slut.....

Jeg har på intet tidspunkt skrevet at jeg ville se egenskaber for et dokument under internetinstillinger.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-09-07 18:14

Citat
og skal i den forbindelse kigge på egenskaber for et dokument
sætningen begynder midt på første linje

Kommentar
Fra : Lion36

Dato : 14-09-07 18:18

Skal vi fluekneppe eller hvad ????, jeg troede at man hjalp hinanden her i stedet for at mundhugge.

Jeg skal se egenskaber for et dokument under Filer, og får ved en fejl ramt arbejd offline istedet, det synes jeg gør helt klart.....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-09-07 18:29

Nej vi skal ikke mundhugges, jeg undrer mig bare over sammenblandingen, hvilken styresystem bruger du ? Jeg har Windows XP og Internet Explorer 6, når jeg klikker på Filer i Internet Explorer, får jeg mulighed for at klikke på Arbedj ofline, den mulighed har jeg ikke, når jeg i Dokumenter klikker på Filer og vil se egenskaber for et dokument, jeg kan oprette genvej, slette, se egenskaber og så videre, men ikke nogen mulighed for arbejd ofline, forklar helt nøjagtig hvor du har klikket Arbejd ofline, er det i Internet Explorer Filer eller ???

Kommentar
Fra : Lion36

Dato : 14-09-07 18:33

Jeg har XP og IE6 og det er i IE6 fejlen opstod, da jeg i Filer ville se egenskaber, jeg kom i stedet til at klikke på arbejd offline, men fjernede naturligvis fluebenet igen.
Håber det hjalp.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-09-07 18:41

Klar og tydelig, har du haft genstartet computeren ? Kun et forslag aner ikke om det hjælper, ellers kan du systemgendanne, det rører ikke ved noget som helst på din computer, dog virker programmer instaleret efter den dato du gendanner til ikke, håber du kan bruge det til noget, jag har også prøvet at klikke Arbejd ofline, men problemet har altid gået væk når jeg fjerner markeringen igen

Kommentar
Fra : Lion36

Dato : 14-09-07 18:54

Har ikke genstartet nej. Jeg er lidt forsigtig med at systemgendanne, da jeg tit mister ting på den konto.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 14-09-07 19:57

Har du prøvet "Systemgendannelse", -det er ofte en nem måde at rette opståede fejl på.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-09-07 00:26

Det er den indbyggede systemgendannelse jeg mener, ikke noget med at reparere med cd i eller andet, du mister intet, kun hvis du har installeret programmer efter gendannelses punktet (datoen du gendanner til) så skal disse programmer geninstalleres

Kommentar
Fra : Lion36

Dato : 15-09-07 05:59

Jeg er helt klar over hvad du mener med systemgendannelse

Annuller spørgsmålet
Fra : Lion36

Dato : 13-10-07 09:48

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål