/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Ekspres
Fra : classic26
Vist : 671 gange
100 point
Dato : 14-09-07 07:04

Hvis man hellere vil bruge Outlook Ekspress, men kun har Outlook , hvor finder man så dette program for download.?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 14-09-07 07:50

Outlook express er en del af windows, den ligger i programmer under start.

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 14-09-07 07:51

Outlook Express er en del af Windows pakken og kan aktiveres via Kontrolpanel/Tilføj-Fjern programmer (Vista: Programmer og funktioner) under Windows komponenter.
Husk dog at eksportere dine indstillinger, mails og adressebog, da Outlook og Outlook Express har forskellige måder at gemme sine data på. Jeg ville ikke anbefale det, hvis du har mails, du gerne vil beholde.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 14-09-07 07:55
Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 100 point
Dato : 14-09-07 11:20

Har du har Windows Vista, hedder det ikke længere Outlook Express men vistnok Windows mail!

Clou

Godkendelse af svar
Fra : classic26

Dato : 17-09-07 10:54

Tak for alle svar og ja, det var Vista så tak til clou.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 17-09-07 12:06

Velbekomme - håber du får det til at virke!

Clou