/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Vista backup
Fra : PS.BMW
Vist : 549 gange
100 point
Dato : 13-09-07 07:54

Hvordan findes stien:

C:\Documents and Settings\kontonavn\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

i Windows Vista.

BOOT (C:) giver ikke adgang til \Documents and Settings\ eller ?

Det drejer sig om backup.

Mvh.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 13-09-07 08:24

Ved ikke hvordan du gør men hvorfor ikke bruge denne program fra Microsofts den er lavet til at gøre det automatisk.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=8B081F3A-B7D0-4B16-B8AF-5A6322F4FD01&displaylang=da

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-09-07 08:39

Citat
BOOT (C:) giver ikke adgang til \Documents and Settings\ eller ?

Eller hvad ?????

Den sti må du lige forklare...
Hedder dit C-drev BOOT ?????

Grunden til du i stifinder måske ikke kan finde alt er at du har krydset af ved "skjul systemfiler"

Men lav backup i programmet og ikke af bagveje.....

Kommentar
Fra : PS.BMW

Dato : 13-09-07 11:43

Til ocorner
Har prøvet. men kan ikke få backup tilbage i Outlook.
Den siger at filen med private mapper er allerede åben.
Vælg mappelisten for at få den vist.
Der kan jeg ikke finde nogen Outlook.pst fil.
Jeg har Outlook.pst og arvhive.pst på ekstern harddisk men kan ikke se hvordan jeg gendanner mail

Til refi
Jeg kan ikke finde stifinder på pc.en med
Windows Vista, er det der hedder sidepanel?
Mvh

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-09-07 12:00
Kommentar
Fra : PS.BMW

Dato : 14-09-07 06:40

Har nu fået vist det enkle højreklik i start og stifinder er tilgængelig

Kæmper stadig med restore fra pst. backup.

Mvh

Accepteret svar
Fra : ocorner

Modtaget 100 point
Dato : 14-09-07 18:38

[CITAT]Den siger at filen med private mapper er allerede åben/CITAT]

Har fundet ud af hvorfor den skriver det, din backup er flytte ind outlook

Kik ned i din postmapper

fin den mappe der hedder "Private mapper"
det er din backup der er kopiret der ind, så du selv kan vælge hvad du vil have op i dine bruger mapper

Godkendelse af svar
Fra : PS.BMW

Dato : 18-09-07 06:26

Tak for svaret ocorner.

Har ikke haft tid til at prøve men det lyder fornuftigt så når der bliver ro må jeg arbejde med opgaven.

Mvh