/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
KLippe ud i Paint !
Fra : Sygate
Vist : 724 gange
45 point
Dato : 11-09-07 13:57

Jeg aner ikke hvordan man klipper noget ud i paint.

Altså jeg laver en selection med "select tool" (En firkant med stiplede linier), når jeg så trykker "cut" så er det det markerede der bliver klippet væk og ikke alt det andet.

I Photoshop og i Photofiltre, kan jeg bare højre klikke i det markerede og vælge crop.

men hvordan gør jeg i paint??

Nogen der vedd det?

Jeg lader spørgsmålet stå åbent til midnat så jeg kan komme 20 point ekstra på.

Tak på forhånd

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 55 point
Dato : 11-09-07 14:14

Du skal bare bruge kopier - sæt ind.....

Så har du en kopi af det indrammede....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-09-07 14:15

Har du en engelsk version....

copy - paste

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-09-07 19:26

marker - cut - så er der klippet ud hvis det er hvad du vil vide hvis det er det hele du vil have væk så find noget der på engelsk ligner RYD billede - eller brug markeren hele vejen rundt billedet og cut

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 12-09-07 10:25

Tak for svaret refi.

MiritDk. Det kan man ikke. Hvis jeg vælger cut, så klipper den det ud jeg netop skulle bruge.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-07 11:07

Selv tak.....

Der findes nemme løsninger