/ Forside/ Teknologi / Administrative / Concorde / Spørgsmål
10  terkildsen 110
Faktura kan ikke printes
Fra : sheneeka
Vist : 1143 gange
300 point
Dato : 11-09-07 11:18

Hi
Jeg havde brug for at lave om på opsætningen af faktura (på grund af nyt brevpapir) på Concorde C5. Jeg valgte Udviklingsmenuen, Ret/rep, og rettede placeringen af dato, side antal o.s.v. Nu kan jeg ikke printe fakturaen ud. Der kommer en fejlmeddelelse: "Fejlagtige typer på elementer ved fratrækning". Vi har ikke haft noget support i mange år og forhandleren eksisterer ikke mere.
Så: HJÆLP
Mvh
Sheneeka

Accepteret svar
Fra : storgaard

Modtaget 300 point
Dato : 11-09-07 13:18

Hvis du har en c5util.usr fil fra før du lavede ændringen, kan du kopiere denne ind i c5 mappen.
Taget sikkerhedskopi først.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-09-07 17:13

Der er mange som har support på C5 b.l.a. http://www.systemcenter.dk/kontakt.asp
snak evt med Steen

Kommentar
Fra : mariafrederiksen

Dato : 11-09-07 20:16

Vi kan alle sammen sende sheneeka videre til en forhandler (os selv), men det løser kun vores behov for nye kunder, ikke sheneeka's problem. Får du brug for en forhandler, så ring til Microsoft og hør hvor du er tilknyttet, eller brug www.c5.dk for at finde en forhandler i nærheden af hvor I bor.

Det lyder som om du har fået slettet et eller andet, eller fået det omdøbt. Hvis du går ind i alle felterne, vil de stå som spørgsmålstegn, hvis der noget galt. Ligeledes check liniekørslerne.

Godkendelse af svar
Fra : sheneeka

Dato : 19-09-07 13:38

Tak for svaret storgaard.