/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
vittighed
Fra : viskinge
Vist : 928 gange
100 point
Dato : 10-09-07 17:54

Hørte lige denne her, som er meget aktuelt:

I 3 klasse har de "klassens time" Alle børnene skal fortælle hvad deres
far laver. Og de fortæller, at de er brandmænd, politimænd, politiker.
etc. Læreren spørger lille Ib hvad hans far laver og han svarer " min far
er erotisk danser i en bøsseklub hvor han tager alt tøjet af foran andre
mænd.

Og hvis tilbuddet er godt, tager han med ind på et billigt hotel og
fjoller rundt med dem hele natten." Lærerinden tager lille Ib med ud i
skolegården og spørger om det er sandt.

"nej siger Ib, men det sgu da flovt at sige at han spiller fodbold for
Brøndby.

MVH

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 10-09-07 17:58

Haaah ;b

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-09-07 18:11

Den var sq da go, når man altså er FCK fan

En lille histore som jeg oplevede i lørdags. Det er ikke en vittighed, men noget så sød syntes jeg

Vi var til Tatoo, hvor der også var lavet lidt fra midalderen, med telte og folk klædt ud som dengang, på teltene var der flettet reb som barduner, på de barduner er hængt en masse kaninskind op.

En lille gut spørger sin mor - mor hvad er det, hvortil hun svarer - kaniner - drengen skynder sig helt hen til skindene og aer, lige så forsigtigt, men bliver helt paf, og siger til sin mor

Den er slet ikke hjemme -

Gad vide om han troede at kaninen lige sådan kunne lyne pelsen af og smutte

Kommentar
Fra : pve

Dato : 10-09-07 19:57

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 10-09-07 19:58

- "Hvad er de fire mest benyttede ord hos det offentlige?"
- "Det ved jeg ikke?"

En mand gik en dag op til sin gode ven, der var blevet personaleleder på et kommunekontor.
- "Kan du ikke finde et job til min søn?"
- "Jo det kan jeg nok. Hvad kan han?"
- "Ja..øh...ingenting."
- "Perfekt! Så er vi fri for at omskole ham!"

- "Mor jeg er syg og vil gerne blive hjemme fra skole i dag."
- "Lad mig mærke dig på panden."
- "Hvad kan du mærke mor?"
- "At I skal have matematikprøve i dag..."

Hr. Hansen kommer sent og lettere beruset hjem til konen.
- "Undskyld, jeg kommer så sent. Der var travlt på kontoret."
- "Ja tak, det ved jeg", svarede konen, "de har ringet efter dig flere gange!"

Så var der den om meteorologen der kom på hospitalet fordi han havde problemer med vejret.

- Anden

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 10-09-07 21:09

Skulle man bidrage med én til...?

En advokat og en blondine sidder ved siden af hinanden i et fly på ved til New York, og advokaten spørger blondinen, om hun vil være med til en leg.

Blondinen, der hellere vil sove, takker venligt nej.

Advokaten holder ved og fortæller om legen: - "Jeg spørger først dig om noget, og hvis du ikke kan svare, giver du mig 50 kroner. Så spørger du mig. Hvis jeg ikke svarer rigtigt, giver jeg dig 50 kr."

Blondiner siger igen nej.

Advokaten, der nu er en smule irriteret, bliver ved: "OK. Hvis du ikke svarer rigtigt, giver du mig 50 kroner, og hvis jeg ikke gør, giver jeg dig 500 kr."

Dette fanger blondinens opmærksomhed.

Advokaten spørger: "Hvor langt er der til månen?"

Blondinen siger ingenting, rækker ned i sin taske og hiver en halvtredser frem.

Så er det blondinens tur. "Hvad går op ad bakke med tre ben og kommer ned med fire?"

Advokaten kigger tænksomt på hende. Han finder sin laptop og søger på alle mulige referencer. Ved hjælp af flyets telefon logger han på nettet og søger, men intet hjælper. Frustreret sender han e-mails til alle han kender, men heller ikke her har han held med sig.

Efter en time vækker han blondinen og giver hende en check på 500 kroner. Hun siger tak og lægger sig igen til at sove.

Advokaten vækker i blondinen og spørger: - "Hvad er svaret så?"

Uden at sige et ord rækker hun ned i tasken, stikker ham en halvtredser mere og lægger sig så igen til at sove.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 10-09-07 21:11

Eller denne her...?

En advokat parkerer sin splinternye Porsche foran sit kontor for at blære sig overfor sine kolleger.
Da han stiger ud af bilen kommer der en lastvogn kørende forbi i fuld fart, river døren af og fortsætter sin drabelige kørsel...

Advokaten griber sin mobil og ringer til politiet. De ankommer 5 minutter senere, og inden de når at stille spørgsmål, begynder advokaten at beklage sig: "Min Porsche, min smukke Porsche er ødelagt! Ligegyldigt hvor længe den er hos mekanikeren, vil den aldrig blive den samme igen!"

Efter at advokaten er færdig med at beklage sig, ryster betjenten på hovedet: "Jeg fatter ikke, hvor materialistiske I advokater er!", siger han. "Du er så fokuseret på dine ting, at du ikke ænser det alvorlige i livet".

"Hvordan kan du sige sådan noget på dette tidspunkt?", spørger advokaten.

Betjenten svarer: "Fattede du slet ikke, at din venstre arm blev revet af, da lastbilen ramte dig?"
Advokaten kigger ned i rædsel. "For helvede", råber han, "hvor er mit Rolex!?!"

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 10-09-07 21:47

Jeg fornemmer en der ikke kan lide advokater her

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 10-09-07 22:36

En indvandrer køber en knallert 45 hos cykelhandleren og spørger "en der benzin nok på til at jeg kan komme hjem" ?

"NEJ" svarer cykelhandleren, "du skal nok tanke i Tyskland"

Den gamle mand havde en Nimbus motorcykel, som var meget flot. Desværre var han blevet for gammel til at køre på den, så han fik fat i barnebarnet, der kom hjem til ham for at se på den.

Barnebarnet beundrede den meget, og spurgte bedstefaderen, hvordan han dog havde kunnet holde den så blank i så mange år. Bedstefaderen sagde, at det var meget nemt. Hver gang det regnede, så blev den smurt ind i vaseline, for så blev den jo vandafvisende, og så rustede den ikke. Barnebarnet lovede at gøre det samme og kørte glad hjem med den.

En dag var han ude at køre en lang tur, og sidst på eftermiddagen blev han tørstig, og kørte ind på en gård. Han bankede på, og konen på gården lukkede op.

Han syntes, at hun så godt ud, og da datteren på gården kom til, så hun endnu bedre ud. Konen spurgte om han ikke ville spise med, for de skulle lige til at sætte sig til bords. Det sagde han ja tak til, og da manden på gården kom ind, sagde han, at det var helt fint med lidt selskab, men den unge mand skulle lige vide, at de havde den regel, at den der først sagde noget, mens man spiste, skulle vaske op.
Den unge mand tænkte, at det var da ikke noget problem, for det kunne da ikke tage så lang tid at spise. Konen satte maden på bordet, og der var meget. De begyndte at spise, og inden længe var den unge mand så mæt, at han ikke kunne få en bid mere ned.

Han ville dog ikke sige noget, for han havde ikke lyst til at vaske op, så han lagde hånden på konens lår. Der skete ikke noget, så han rykkede hånden længere op. Da der stadig ikke skete noget, så smed han hende op på bordet, og hun fik en ordentlig tur.

De andre spiste bare videre og konen satte sig ned på stolen igen. Han lagde så den anden hånd på datterens lår. Hun sagde ikke noget, men spiste bare løs. Han rykkede hånden længere op, men stadig ingen reaktion. Så fik hun også en tur oppe på bordet. Der var stadig ikke nogen, der sagde noget.

Så kom den unge mand til at kigge ud af vinduet, og kunne se, at det var begyndt at regne, hvorfor han stak hånden i lommen og hev vaselinen frem. Da manden så det, sprang han op fra bordet og råbte:

- Nej, nej, jeg skal nok tage opvasken!

Fire murersvende og en kvindelig murer var på vej hjem i deres folkevognsrugbrød.Da de holdt ind for at tanke sagde den ene af svendene om de ikke skulle have en nossebajer. Den kvindelige murer spurgte "hvad er en nossebajer?" Svenden svarede "det er en vi kan have stående mellem benene mens vi kører".

Da den tankende svend går ind for at betale og hente nossebajere ruller den kvindelige murer vinduet ned og råber "kan du ikke lige spørge om de har dåseøl"

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 10-09-07 22:43

Er skam omgivet af advokater til hverdag. Endda frivillig....

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 11-09-07 07:36

Der kom lige lidt mere vedr. Brøndby

TILBUD

Få Brøndbys sidste udebane sejr på video

(bemærk fåes kun på VHS)

MVH

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 11-09-07 10:50

Hvorfor ikke betamax eller video 2000

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 11-09-07 10:50

Smalfilm

Jeg har ikke et klap forstand på fodbold, men kender de "ældre formater"

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 07-10-07 10:42

Tak for svaret pallebhansen.
Også tak til alle andre, men der jo kun mulighed for at give point til en.

MVH