/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
lyddæk
Fra : lexiben2
Vist : 1793 gange
100 point
Dato : 10-09-07 16:58

Er her en der ved ca. priser på lyddæk? til etageadskillelse
ca.130m2 max spændevidde på 3.7m

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-09-07 19:02

Hvad mener du med lydddæk.
Alle normale adskillelser i en bygning skal være lyddæmpende.
Men kavene er forskelige alt efter brugen.
Så der er ikke noget som bare hedder et lyddæk. Du må specificere dæmpningen.

Kommentar
Fra : lexiben2

Dato : 10-09-07 19:05

Det er let klinkerbeton

Accepteret svar
Fra : Tranceman

Modtaget 100 point
Dato : 13-09-07 22:53

tag kontakt til din lokale tømmerhandel og få lavet en nøjagtig beregning.
Kan sagtens fortælle en m2 pris her men det er jo ikke sikkert at du kan få den samme pris som mig når du bestiller hos din byggemateriale leverandør.

Kommentar
Fra : lexiben2

Dato : 14-09-07 06:17

okay
okay, min arkitekt, tømmerhandel, lyddæksfirma, vil ikke ud med ca. priser!!! her og nu.
det var bare rart lige at kende merprisen inden man beslutter sig,
men valget er gået på lyddæk, da det giver en en stiv konstruktion,

Godkendelse af svar
Fra : lexiben2

Dato : 14-09-07 13:33

Tak for svaret Tranceman.