/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock Samsung U600
Fra : piafogh
Vist : 3911 gange
100 point
Dato : 10-09-07 14:35

Er der nogen der ved om man selv kan unlocke en samsung U600?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-07 14:50
Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 10-09-07 16:04

Man kan godt unlocke en samsung U600... Men det er dyrt at købe udstyr hvis du kun skal have låst en enkelt telefon op... Det er billigere for dig at finde en unlocker på www.dkunlock.dk eller www.find-unlocker.dk og betale de 100,- kr det koster.. Ellers kan du bruge mange penge på at købe udstyr... Men Ja alle unlockere kan låse din mobil op... Det er dog ikke alle der har fået opdateret hjemmesiderne da der først og fremmest skal laves telefoner.. Når der så kommer tid til det kan man rette hjemmesider.. Du kan altid ringe til en unlocker og spørge om han kan klare din model... Men alle størrere unlockere er altid med på de nyeste modeller...

Med venlig hilsen
Dan (helloo.dk)

Kommentar
Fra : piafogh

Dato : 11-09-07 09:46

Hvad med det USB kabel der følger med telefonen? Kan man bruge det sammen med et
unlock program?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-09-07 10:12

Find en unlocker....

Du kan IKKE selv - du risikerer blot at det bliver endnu dyrere.....

Accepteret svar
Fra : helloo.dk

Modtaget 100 point
Dato : 11-09-07 10:12

Nej det er ikke nok.. der skal en særlig box til...
Hilsen Dan

Godkendelse af svar
Fra : piafogh

Dato : 11-09-07 21:29

Tak for svaret. Jeg prøver at finde en unlocker