/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Skype på Vista
Fra : Fijala
Vist : 3430 gange
100 point
Dato : 10-09-07 11:04

Sidder her med en kollega der er ved at gå i panik over at han ikke kan downloade Skype til Vista. Er skype ikke lavet til Vista endnu eller er det noget vrøvl

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-07 11:09

Citat
Er skype ikke lavet til Vista endnu eller er det noget vrøvl

Ja - det er noget vrøvl

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-09-07 11:12

Ny skype fungere udmærket med vista.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 10-09-07 11:13

Men skype har haft mange "nedbrud" den sidste måneds tid......

Der arbejdes vist på højtryk for at få det hele til at køre igen.... (stabilt)

Så muligt deres downloadside ikke har første prioritet....

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-09-07 11:15

Men vista kræver mere ram, og nyeskype versioner kræver meget diskplads og ram. Så måske er hans maskine bare for lille.
Der har været solgt maskiner med vista med bare 1GB ram. Så er der ikke plads til residente programmer som skype, hvis man også har fyldt andet på.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-09-07 11:16

Jeg kunne da heller ikke forstå det. Han skal vel bare downloade den her version
http://www.skype.com/intl/da/download/skype/windows/downloading.html . Der står jo godt nok at det er til 2000 og XP men det virker vel alligevel

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-09-07 11:26

Han har godt nok kun 1 GB ram men det skulle vel lige kunne skralde an.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-07 11:29

Ja - han skal bare hente den...

Henter han et andet sted fra vil den aut. fortælle dig der er en nyere version første gang den startes....

MEN

Rammene kan være den store hindring til det virker ordentlig.....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-09-07 11:35

OK, tak for det alle. Jeg mente også at det var ham. Men han er jo heller ikke andet end maskinchef på en fisketrawler.

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 10-09-07 11:38

Tak for svaret refi. Du var først med et svar så du får pointene.

Transor jeg laver lige lidt til dig også som tak for hjælpen. Den var jo ligeså god.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-07 11:49

Selv tak.....

Kan være han har for travlt med at kigge på "gode sild"