/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Windows Live
Fra : amc
Vist : 585 gange
100 point
Dato : 10-09-07 10:53

Jeg har en Nokis n73 og vil høre om der er nogen der ved hvordan man downloader og installer Windows Live

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-07 11:19
Kommentar
Fra : amc

Dato : 10-09-07 11:25

Der har jeg været men der er ikke en download knap på min mobil

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-07 11:46

Check the Software version of your Nokia N73
In order to download and use Windows Live on your Nokia device, you need at least the following software on your Nokia N73:

V 3.0638.0.01

To Check which version you have on your device, type *#0000#

Kommentar
Fra : amc

Dato : 10-09-07 11:55

jeg har v.3,0704,1,0,1

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-07 12:03

Tja...

Så burde menuen være der

Kontakt Nokia....

Kommentar
Fra : Frederiksen

Dato : 12-09-07 08:12

prøv at opdatere vha pc-suite eller find programmet Nokia Software Opdater (det som pc-suiten anvender) så får du et program i menu "hent" hvor der bl.a er Win Live. (Der er et lille minus ved at opdater til vers. 4,det er hvis du bruger ekstra udstyr med bluetoothforbindelse.f.eks. en gps, så kan den nye software fra Nokia ikke sammen med bluetooth 1.0, det skal være 1.2 el. 2.0 bluetooth.
Har selv en N73 jeg opdaterede og kunne derefter ikke mere bruge min gps fordi den "kun" har bluetooth 1.0.) Hvis det er for bøvlet så prøv Google søg efter Windows.Live.Messenger.v1.00.S60.SymbianOS9.1.sisx Det kræver selvfølgelig ox pc suite at installere

Kommentar
Fra : amc

Dato : 12-09-07 09:49

Jeg har den nyest pc-suite og min mobil er opdatet men jeg har ikke noget hent....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-07 11:17

Kontakt nokia - der må jo være fejl i din software.....

Annuller spørgsmålet
Fra : amc

Dato : 27-09-07 20:32

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Jeg købtet en N95 i fredags......