/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
vielsesattest
Fra : babee
Vist : 755 gange
100 point
Dato : 08-09-07 17:25

jeg skal bruge vores vielsesattest men kan ikke finde den hvor kan man få en kopi ? vi er viet på rådhuset. på forhånd tak

nå ja kan jo lige høre i samme omgang med ens dåbsattest hvor får man den ?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 08-09-07 17:31

Der hvor du er henholdsvis gift og døbt....

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 08-09-07 17:36

Hvis man har mistet sin dåbs-/ navne-/ eller vielsesattest, kan man henvende sig på kordegnekontoret i sit bopælssogn, medbringende billed-legitimation. Så kan man få en ny attest med det samme. Dvs. hvis man er født fra og med 1960 - ellers bør man ringe først og bestille en "verificering". For en ordens skyld skal tilføjes, at det er gratis.

I det tilfælde at I er viet på rådhuset skal du henvende dig til det sted hvor du blev viet. De kan hjælpe dig med at få en ny attest.

Godkendelse af svar
Fra : babee

Dato : 07-11-07 08:39

Tak for svaret refi.