/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Flotte overskrifter
Fra : o.v.n.
Vist : 1136 gange
100 point
Dato : 08-09-07 13:41

Spørgsmålet er stillet under MS - Office, selv om jeg kun har Works, og Open Office på den anden computer, problemet er at jeg ikke kan finde ud af de der flotte overskrifter, store typer som står i en halvcirkel eller på skrå, jeg har en masse flotte skrift typer, men jeg vil gerne sætte siden op så de ikke står på en lige linje, hvordan gør i

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 100 point
Dato : 08-09-07 14:51

? er det WORDART du tænker på

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-09-07 15:17

er det WORDART du tænker på ved ikke hvad det kaldes men jeg har set dokumenter, hvor overskriften er i en bue, og vil gerne lære selv at kunne, jeg har fået gæster, så det bliver første sent aften jeg kommer igen

Kommentar
Fra : clou

Dato : 08-09-07 16:44

I Wordart, har du mulighed for at få teksten til at stå i mange forskellige retninger.

Få værktøjslinien frem - klik på: Indsæt Wordart - find så måden du vil bruge - skriv så din tekst - tryk Ok - på værktøjslinien ligger der et ikon, der hedder Tekstform - klik på den og se mulighederne der.

Clou

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-09-07 23:43

Jeg har haft familie besøg og fået bekræftet at det Wordart, men kan det tænkes at den funktion ikke er med i mit program Microsoft Works 8.5 ? Jeg har læst dette på Microsoft siden: http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/312802 men kan ikke finde funktionen hos mig, når jeg peger på Billede, har jeg mulighederne: Multimedieklip - Fra fil - Nyt maleobjekt, intet med Wordart

Kommentar
Fra : clou

Dato : 09-09-07 10:23

Prøv under - Vis - Værktøjslinier - og se så om Wordart ligger der

Clou

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-09-07 00:03

Tak for svaret ferik. det var Wordart, men desværre ikke med i min oem Works så enten må tegnebogen frem eller mine dokumenter forbliver lidt kedelige