/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
outlook og activesync
Fra : mubbur
Vist : 1001 gange
200 point
Dato : 07-09-07 14:04

Efter jeg har fået mig en ny mobil HTC P 3450 Touch kan jeg ikke opdatere eller synkrosere mobilen rigtig, den vil ikke opdatere mit adressekartotek, der kommer en kode fejl på ActivSync, supportkode 85010014 der står at AS registerer et problem på pc, når jeg bruger fejlfinding i AS er der ingen fejl som bliver registreret alt ok der

Og på Outlook kommer der en fejl der står det.
Personlige oplysninger om ledige/optaget tid kan ikke indlæses,messegings-brugerflade har returneret en ukent fejl,hvis problemet forsætter skal du genstarte outlook,dette emne kan ikke åbnes i outlook emnet er måske beskadiget.

Har også prøvet at installere TomTom mobil 5 til min HTC ,men det duer ikke til windows mobil 6 er der nogen som ved hvad for et navigations programm kan bruges til HTC 3450

Så hvis der nogen der som kender til disse problemer vil jeg meget gerne høre fra jer
Hilsen Óli

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 07-09-07 17:15

tomtom 5 Understøttes af Windows mobil 6 (har selv testet det på en HTC S710). Men hendsyn til din active sync, har du så sørget for at opdatere den? Det lyder også som om at det kunne være en god ide at genistallere din outlook.

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 07-09-07 17:30

Hej Misteryman
Har prøvet at geninstallere outlook men uden held og har også installeret tomtom på min htc p 3450 det vil godt komme ind men kan ikke bruge det fik en ny kode fra tomtom da jeg aktivere det igen ,har ellers brugt det på en HP pda uden problemer,har lige snakket med tomtom i dag og det siger at denvers tomtom go serien one ride mobile5 navigator 5 ikke kan bruges til min mobil desværre ,fordi den er windows mobil 6
og har installeret den nyeste vers af active sync prøvede at slette den anden førs også,men uden held

Accepteret svar
Fra : Misteryman

Modtaget 200 point
Dato : 07-09-07 17:52

Wow, det var en viild versionsnummer af tomtom En standart tomtom 5 version skulle nu engang virke... men ellers så brug Tomtom 6. Den er også ret god. Med hendsyn til outlook kan jeg desværre ikke give dig noget yderligere råd. Nogen gange skal man jo sidde ved computeren selv, fr at løse fejlen

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 07-09-07 18:09

Hej Misteryman
Hej igen ja det er altid nemmere at sidde ved pcen,men som sagt har jeg lige snakket med tomtom kontoret i DK,og jeg kan ikke bruge totom på min htc p3450 touch så der må nok være andre navigations programmer som kan bruges,det sagde at den var for ny og var ikke kommen i deres tomtom endnu,har engang brugt x-road på en pda jeg havde den var ok så det kan være den kan bruges,ellers ,venter lige der kan være at der er en som ved noget om det problem AS giver mig, du skal have tak for at du svarede mig så hurtigt
Hilsen Óli

Godkendelse af svar
Fra : mubbur

Dato : 08-09-07 14:58

Tak for svaret Misteryman.
Hilsen Óli