/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Pc -> HDMI
Fra : oleeliassen
Vist : 647 gange
200 point
Dato : 04-09-07 22:21

Kan jeg tilslutte min Dell Inspiron 6400 til et fladskærms tv via HDMI og i så fald hvilket kabel skal jeg købe? Eller hvordan tilslutter jeg ellers til dette tv i højest mulige billede og lydkvalitet?

http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=130669

-Ole

Accepteret svar
Fra : janik

Modtaget 210 point
Dato : 04-09-07 23:12

Jeg kan ikke lige se om du har et dvi stik i den bærebar, har du det
er den ingen problem med det ,du skal bare købe et stik fra dvi til hdmi stik
til et par 200 kr.
Jeg gør det selv uden problemer,menduskal være sikker på at du har dvi stik
i din bærbar for fra analog til digital kan du ikke.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 05-09-07 09:52

hos Biltema kan du købe
et overgangs styk fra DVI til HDMI 79-KR
og et 5,00 meter kabel HDMI 139-KR

Godkendelse af svar
Fra : oleeliassen

Dato : 14-10-07 13:41

Tak for svaret janik.