/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
internet
Fra : Broderpivert
Vist : 528 gange
200 point
Dato : 04-09-07 19:32

Nogle der ved hvad der kan være galt med ens internet når man ofte bliver smidt af, og den eneste måde man kan komme på igen er at hive strømstikket af vores rouder og sætte den i igen. Vi har i længere tid haft dette problem, og håber nu nogle ved hvad der kan være galt.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 210 point
Dato : 04-09-07 19:36

Det har jeg prøvet så mange gange, men det hjalp, da der blev købt en ny router.

Godkendelse af svar
Fra : Broderpivert

Dato : 04-09-07 19:37

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-09-07 19:37

Du kan jo starte med at "fylde os" med oplysninger, så vi ved hvem,hvad,hvor vi snakker om.....

Udbyder
Trådløs eller kabel

Ville være en god start....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-09-07 19:38

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 04-09-07 19:43

Hvad er det tilsluttet din router ????

Havde samme problem med min router, efter mange fejlsøgninger viste det sig at være et trådløst overvågnings webcam som, fik routeren til at gå ned.

Så det er væsentlig at finde ud af hvad du har på din router af computerer/printere/webcam osv.