/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
E.C-- hvis du har et minut
Fra : disken
Vist : 1561 gange
85 point
Dato : 04-09-07 00:45

PM.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-09-07 01:42

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 85 point
Dato : 04-09-07 15:58

Hejsa - nu så jeg lige denne tråd.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 05-09-07 22:29

Hvis du har siden endnu_ OPDATER

Kommentar
Fra : disken

Dato : 06-09-07 01:01

Vil VARE LIGE ADVARE ANDRE
E; C tvivler på det gælder_____________________
DIG------------

hADER AT BLIVE HACKET
MEN MINE MAIL´S BLIVER OMSTILLET TIL DENNE -------------

BLIV VÆK,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, bitte.

http://by110w.bay110.mail.live.com/mail/InboxLight.aspx?n=2132081342

E.C_____________ håber IKKE DU HAR FÅET EN OM /DIRIGERING
KOM FØRST FOR EN 2 TIMER SIDEN.

mEN DEN HAR jo STÅET ÅBEN ET PAR TIMER.
OG JEG HAR LOGGEN_ SÅ INTET ondt der...

HOLD jer fra min ????
de første par timer __LOL

BTW der var flere POINTS.

Lukker og begynder på en frisk.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 06-09-07 01:25

HOLD JER FRA MIN MAIL___ adresse,
det er IKKE min, i bliver sendt til en GÆT SELV server

Kommentar
Fra : disken

Dato : 06-09-07 01:30

Skal LIFE nævne_-det er KUN NOR jeg logger ____???
ind på MSN.

Håber ikke i BLIVER UDSAT for dette___ lukker lortet MSN NED så hurtig, kommaerne kan ruge

RØDGLØDENDE

SorrY SPÆR AL MAIL FRA ????

Kommentar
Fra : disken

Dato : 06-09-07 01:31

B`TW hvordan FAN___sletter man sin egen ___der hacket

c jar

Kommentar
Fra : disken

Dato : 06-09-07 01:33

https://msnia.login.live.com/ppsecure/sha1auth.srf?lc=1030
kOM LIGE HERTIL OG s:v
fORSØGER AT SLETTE ??????

Kommentar
Fra : disken

Dato : 06-09-07 01:36

https://account.live.com/SummaryPage.aspx?mkt=da-dk&id=10&vv=500&lc=1030
KOM HERTIL___OG alt bliver slettet
HVIS JEG KAN____

Kommentar
Fra : disken

Dato : 06-09-07 02:09

Citat
steenxxx@msn.com kan ikke lukkes
Følgende problem(er) skal løses, inden kontoen kan lukkes:

En eller flere betalingstjenester eller en Microsoft Points-konto er tilknyttet din konto. Hvis du vil lukke denne konto, skal du kontrollere, at hver enkelt tjeneste er sagt op, og at din Microsoft Points-konto er lukket. Få hjælp med dette
Der er knyttet en Microsoft-e-mail-konto (Windows Live Mail eller Hotmail) til din konto, og du kan derfor ikke lukke din Windows Live-konto med det samme. Hvis du vil lukke din Windows Live-konto, skal du først lukke din Microsoft-e-mail-konto. Efter en periode uden aktivitet lukkes din Windows Live-konto automatisk. Luk din Microsoft-konto.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 06-09-07 02:10

Når kontoen er lukket:
Dine legitimationsoplysninger (e-mail-adresse og adgangskode) slettes permanent.
Dine registrerede oplysninger i Windows Live slettes permanent. Se registrerede oplysninger | Få hjælp til dette
Du kan ikke logge på Windows Live eller andre Microsoft-tjenester eller websteder med dette logonnavn.
Nogle af de oplysninger, du har opgivet til Microsoft, slettes ikke automatisk. Hvis du vil lære mere om at få adgang til personlige oplysninger, kan du få vist Microsofts erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger.
Du vil ikke længere have adgang til dine kontaktpersoner i Messenger og i Microsoft-e-mail (Live Mail eller Hotmail).
Hvis du har tilknyttede børnekonti, inddrages alle tilladelser, du har givet til dine børns konti, og du kan ikke længere administrere disse konti.
Du modtager ikke flere nyhedsbreve, nyhedsopdateringer eller andre gratis abonnementer, der er tilknyttet denne e-mail-adresse.
Bekræft din identitet for at lukke kontoen:
Windows Live ID:
steenxxx@msn.com
Adgangskoden er ikke korrekt. Prøv igen.

Adgangskode:
steenxxx@msn.com kan ikke lukkes
Følgende problem(er) skal løses, inden kontoen kan lukkes:

En eller flere betalingstjenester eller en Microsoft Points-konto er tilknyttet din konto. Hvis du vil lukke denne konto, skal du kontrollere, at hver enkelt tjeneste er sagt op, og at din Microsoft Points-konto er lukket. Få hjælp med dette
Der er knyttet en Microsoft-e-mail-konto (Windows Live Mail eller Hotmail) til din konto, og du kan derfor ikke lukke din Windows Live-konto med det samme. Hvis du vil lukke din Windows Live-konto, skal du først lukke din Microsoft-e-mail-konto. Efter en periode uden aktivitet lukkes din Windows Live-konto automatisk. Luk din Microsoft-konto.

Windows Live™
Windows Live-tjenesterStartsideKontaktpersonerGalleryHotmailOneCareSpacesAlle tjenesterAndre Live-tjenesterLive SearchXbox Live
MSN
KontoFeedbackHjælp
steenxxx@msn.co... Log af
Se din konto
Tilpas

Luk kontoen

Klik på Luk konto for at deaktivere din Windows Live Hotmail-konto. Alle gemt meddelelser slettes permanent, indgående e-mail afvises.

Din e-mail-adresse reserveres i 120 dage, efter at du har lukket kontoen. Når denne tid er gået, vil e-mail-adressen kunne bruges af andre.

Hvis du vil genaktivere kontoen, når du har lukket den, skal du logge på inden for 120 dage.

© 2007 Microsoft Beskyttelse af personlige oplysninger Juridisk meddelelse Hjælp Konto Feedback

Kommentar
Fra : disken

Dato : 06-09-07 02:18

LAD VÆRE__________IKKE FØRSTE GANG

MEN LUK ALT

HVAD I HAR på mig ned::: OG LAD VÆRE MED AT BESVARE <

nine nails

DOS

ALT HVAD JEG STOD FOR____________________

TOG EN batsh _____________FUK
SLET ALT, HVAD DER KAN ?? JER
GÆLDER OSSE GAMIL´S

FUK MENNESKER, nussssslim ved man sgu

dette er stadig KUN et angreb på en mail boks___________

Men vil nødig kunne aflæse indholdet

Gør mit bedste for det ikke kommer ________=???v

Kommentar
Fra : disken

Dato : 06-09-07 02:27

http://img45.imagevenue.com/img.php?image=38457_Snap1_122_1178lo.jpg
Jeg er TOT_sorry
ALT FRA MIG BLIVER LUKKET.

ER DET AT VÆRE venlig__

NØDIG SENDE gaver___

OG FOR FANDEN LAD VÆRE MED AT ÅBNE = NOGET FRA MIG

HÅBER DET KAN/ KUNE HJÆLPE

PAS PÅ_______________

Kommentar
Fra : disken

Dato : 06-09-07 02:31

SGU DA IKKE aid´S MAN HAR_________oder
VAR DENNE VIRUS __BESTILT-
AF ANDRE... DE TAGER SGU GONOK MANGE MED I FALDET

kAN IKKE GØRE MERE-------------------------

MEN SELVTAK KAN MAN STADIG SKRIVE.

dorry FRA MIG

Kommentar
Fra : disken

Dato : 06-09-07 02:51

ASVARER IGEN______
KAN IKKE LUKKE MIN KONTO,,ELLER ANDRE_________
SÅ PAS PÅ :::::::::::::

steenxxx@msn.com kan ikke lukkes
Følgende problem(er) skal løses, inden kontoen kan lukkes:

En eller flere betalingstjenester eller en Microsoft Points-konto er tilknyttet din konto. Hvis du vil lukke denne konto, skal du kontrollere, at hver enkelt tjeneste er sagt op, og at din Microsoft Points-konto er lukket. Få hjælp med dette
Der er knyttet en Microsoft-e-mail-konto (Windows Live Mail eller Hotmail) til din konto, og du kan derfor ikke lukke din Windows Live-konto med det samme. Hvis du vil lukke din Windows Live-konto, skal du først lukke din Microsoft-e-mail-konto. Efter en periode uden aktivitet lukkes din Windows Live-konto automatisk. Luk din Microsoft-konto.
E-mail-adressen for din konto er en del af et administreret domæne (f.eks. din arbejdsgiver, din internetudbyder eller et personligt domæne). Kontakt domænets administrator for at få slettet kontoen.
Denne konto er sekundær konto for et MSN Premium-medlemskab og kan kun lukkes af administratoren for den primære konto. Kontakt administratoren for den primære konto for at få lukket denne konto.

OK
Er du sikker på at du vil lukke steenxxx@msn.com?
Vigtigt! Hvis du vil slette personlige oplysninger, du har opgivet til Windows Live eller andre Microsoft-tjenester eller websteder, der bruger dette logonnavn, skal du logge på de pågældende websteder og slette oplysningerne, inden du lukker kontoen. Du kan ikke få adgang til disse websteder, når kontoen er lukket.
Når kontoen er lukket:
Dine legitimationsoplysninger (e-mail-adresse og adgangskode) slettes permanent.
Dine registrerede oplysninger i Windows Live slettes permanent. Se registrerede oplysninger | Få hjælp til dette
Du kan ikke logge på Windows Live eller andre Microsoft-tjenester eller websteder med dette logonnavn.
Nogle af de oplysninger, du har opgivet til Microsoft, slettes ikke automatisk. Hvis du vil lære mere om at få adgang til personlige oplysninger, kan du få vist Microsofts erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger.
Du vil ikke længere have adgang til dine kontaktpersoner i Messenger og i Microsoft-e-mail (Live Mail eller Hotmail).
Hvis du har tilknyttede børnekonti, inddrages alle tilladelser, du har givet til dine børns konti, og du kan ikke længere administrere disse konti.
Du modtager ikke flere nyhedsbreve, nyhedsopdateringer eller andre gratis abonnementer, der er tilknyttet denne e-mail-adresse.
Bekræft din identitet for at lukke kontoen:
Windows Live ID:
steenxxx@msn.com

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?
JaNej

VÆRRE END berpox____________
HAN ER STADIG AKTIV
MEN TIL AT LEVE MED, DA DET IKKE KOMMER HERFRA_____

KOMMER LIGE MED EN MELDING______
OM HVORVIDT DEN ER gået::::

ups........
''

dE FÅR SGU IGEN__gør de...

SORRY_________slet ALT

Godkendelse af svar
Fra : disken

Dato : 06-09-07 03:02

Tak for svaret e.c.
Pas PÅ PARTY__poker.
Og der-omkring...

Denne VED, jeg hvor jeg har fra, og den er IKKE så giftig....
Men læser de MINE mails, SÅ er det JO, ikke bare mig___

Man skal bare være hurtig.

Men kender ikke mig SELV de næste par dage..
Sorry...

Sådan er LIVET...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-09-07 16:40

Selv tak - men jeg bruger ikke Party-Poker.......jeg holder ikke endgang party.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 07-09-07 15:44

Sæ'fø'li' er jeg stadig aktiv!

Og i modsætning til dig, kære "disken", så er jeg kommet videre i mit liv efter at du helt tilfældigt blev offer for en omgang "proof of concept", der som du ved beviste et hul i kandu-sikkerheden.

Så vidt jeg ved er du også orienteret herom fra kandu teamets side ... du bestemmer selvfølgelig selv hvad du vil, men der skal mere til end en sølle omgang kontinuert klynkeri fra din side, før jeg ikke måtte gide Kandu mere.

Det må dog også være i din interesse, at sikkerheden er "bedst tænkelig" - ellers er du nok bedre tjent med at slå dine folder andetsteds....

mvh berpox