/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
tegneprogram
Fra : lexiben2
Vist : 831 gange
100 point
Dato : 03-09-07 21:50

Er der ikke noget om man kan dovn loude noget a-cad så man lige kan tegne lidt trgomatri, og få det målsat?

M.v.h Lexiben2

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 110 point
Dato : 03-09-07 22:02
Godkendelse af svar
Fra : lexiben2

Dato : 03-09-07 22:21

Tak for svaret BjarneD.

juhu for dig og kandu

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-09-07 22:24

Der findes mange, men det der er efter min mening et af de bedste gratis ACAD programmer.

Kommentar
Fra : lexiben2

Dato : 19-10-07 23:11

bjarne d
hej igen, har masive problemer, med at gemme filen efter nogen tid ca1 time, øv, har du en anden ide,
jeg går jo og savler efter den rigtige autocad,

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-10-07 00:30

Jeg har ikke oplevet problemer, men det hjælper jo ikke dig.

Måske du kan bruge CAD std, der dog ikke har de samme faciliteter
http://www.cadstd.com/lite.html

Jeg har selv adgang til AutoCAD LT 2000 og har udviklings versionen af IntelliCAD så jeg er selv rimeligt dækket ind og har derfor ikke flere idéer da der jo generelt er mangel på brugbare freeware tegneprogrammer.