/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
mini hængebugsvin og æsler
Fra : gulfi
Vist : 2444 gange
100 point
Dato : 03-09-07 19:59

ER der nogen der ved noget om mini hængebugsvin og æsler. Altså hvor man kan købe dem ,hvordan man holder dem og hvad de skal have at spise

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 03-09-07 20:29

Ikke for at fornærme dig jeg ved hvordan mini hængebugsvin smager, det er godt

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 03-09-07 22:02

Hvor køber man dem:

Den blå avis
Dyrenettet.dk
Gul & gratis

o.s.v.

Begge arter kræver meget plads, indhegnet og tørt isoleret hus at gå ind i.

Hængebugsvinene skal flugtsikres da de kan finde på at grave sig ud.

Æsler skal have græsningsfold, og ellers passes lige som heste.

http://www.familienlorentzen.dk/204948

http://www.aeselforeningen.dk/

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-09-07 00:29

Citat
Ikke for at fornærme dig jeg ved hvordan mini hængebugsvin smager, det er godt

Godkendelse af svar
Fra : gulfi

Dato : 04-09-07 08:59

Tak for svaret dova. Det var dejligt