/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Ang. eMule!
Fra : trudslevperle
Vist : 742 gange
100 point
Dato : 03-09-07 11:48

nedhentningen er flere dage undervejs, hvad kan der være galt? Jeg har ellers en meget hurtig opkobling. Kan nogen hjælpe....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-09-07 11:53

Citat
nedhentningen er flere dage undervejs

Ja - æsler har ikke så travlt.....

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 03-09-07 12:31

Der er noget galt hos dig. Tog 20 sec hos mig

VH

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-09-07 13:12

Citat
Der er noget galt hos dig. Tog 20 sec hos mig

Ved du HVAD det er spørgeren henter ??????

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 03-09-07 13:18

Talking to me punk ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-09-07 13:21

Det klarer du jo udmærket selv kan jeg se

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-09-07 13:25

Emule er jo fildeling i et netagtig system - og der er stor afhængighed af især opkoblingerne.
Man kan ikke hente hurtigere end der bliver sendt. Er der mange som henter, vil der opstå flaskehalse.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-09-07 16:04

P2P programmer er/har altid været forbundet med "problemer" af den ene eller anden art, men eMule++ eller LimeWire er begge "gode nok"... husk bare at "rense" din PC for cookies, scanne for mal-, spy- ware ind imellem.
Snavs og snusk kan du læse om på www.spywarefri.dk

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 03-09-07 19:54

har du en fil der hedder servers.met i installationsmappen?

Kommentar
Fra : kj

Dato : 04-09-07 13:13

Hvad bevirker filen servers.met.

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 04-09-07 16:51

Det er en fil, som indeholder IP-adresser til nogle servere, hvis emule ikke selv kan finde de gode servere

Accepteret svar
Fra : CiviC

Modtaget 100 point
Dato : 04-09-07 16:55

Den til de bedste servere: http://ed2k.2x4u.de/sm92s7bt/min/server.met
Og til alle servere: http://ed2k.2x4u.de/sm92s7bt/max/server.met

Filen skal lægges i "C:\Programmer\eMule\" eller hvor det nu er installeret
Mvh
CiViC

Godkendelse af svar
Fra : trudslevperle

Dato : 10-09-07 13:47

Tak for svaret CiviC.