/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
At lade folk kunne efterlade
Fra : Clausvell
Vist : 581 gange
36 point
Dato : 02-09-07 21:54

en kommentar på og om min hjemmeside fra dreamweaver

Er der nogen der ved hvordan jeg tilføjer min hjemmeside den mulighed for at folk kan efterlade en kommentar om den....

mvh c

Kommentar
Fra : PS.BMW

Dato : 03-09-07 07:35

Lav en gæstebog, evt med opfordring til at kommentere hjemmesiden.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 36 point
Dato : 03-09-07 16:10

Hejsa... PS.BMW har ret - selv om han/hun ikke uddyber det nærmere
Kig ind på http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/visit.asp og menuen ude til venstre "Gæstebog på siden"
Hygge...
Søren
NB:
Flere at gennemse på http://www.google.dk/search?hl=da&q=g%C3%A6stebog+script&meta=

Godkendelse af svar
Fra : Clausvell

Dato : 03-09-07 18:34

Tak for svaret CLAN.

Jeg vil helt sikkert prøve lige at kigge ind og se om jeg kan blive klogere...

Mvh Claus Velling Hansen.

www.claus-velling-hansen.dk

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-09-07 19:53

Jamen velbekomme... og takker for points