/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Målmand...
Fra : Fissan-Poulsen
Vist : 1930 gange
20 point
Dato : 02-09-07 18:06

Jeg er keeper i en 1. divisions klub og kunne godt tænke mig at vide om der er et sted på nettet hvor jeg kan få nogle GODE og nytteige råd om hvordan jeg kan blive bedre udover den almindelige træning.

Accepteret svar
Fra : tinolarsen

Modtaget 30 point
Dato : 02-09-07 18:07

Der findes meget om det på nettet, søg bare lidt på google.

Men ellers er der en rigtig god side her - http://www.johnalvbage.se/

Viborg F.F.’s målmand – har en sribe gode målvakstips (målmands tips) på sin hjemmeside…

http://www.johnalvbage.se/målvaktstips.htm

Godkendelse af svar
Fra : Fissan-Poulsen

Dato : 02-09-07 18:08

Tak for svaret tinolarsen.

Siden ser rigtigt god ud, den tror jeg jeg kan lære meget af. Han er jo også en af de dygtigste målmænd i superligaen efter min mening.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-09-07 18:16
Kommentar
Fra : Fissan-Poulsen

Dato : 02-09-07 18:18

Hvorfor paster du det?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-09-07 18:20
Kommentar
Fra : Fissan-Poulsen

Dato : 02-09-07 18:21

Det var da en besynderlig måde at kommunikere på.

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 02-09-07 18:25

Grine grine..... Troede den form for pointmageri var udgået!

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-09-07 18:28
Kommentar
Fra : Fissan-Poulsen

Dato : 02-09-07 18:29

Jeg er ikke sikker på hvad der menes med "pointmageri"?

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 02-09-07 18:33

Nå ikke. http://kandu.dk/spg109054.aspx Hvem er Fissan Poulsen.... Og fluks dukker han op. Og spørgsmålet besvares af .....da da Tino Laaaarsen. Skægt ikke?

Kommentar
Fra : Fissan-Poulsen

Dato : 02-09-07 18:37

haha. Ja det kunne man vel syntes var meget skægt. Men omvendt er det vel også oplagt at få inspiration til sit brugernavn fra en post på siden.
Men det var jo mig der svarede på jeg kommenterede jo bare en post i en anden tråd.
Men det får jeg vel ikke flere point af?

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 02-09-07 18:39

Det gør Tino så til gengæld......

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 02-09-07 18:40

Men leg i/du bare i fred.

Kommentar
Fra : Fissan-Poulsen

Dato : 02-09-07 18:41

Haha. Okay. Hvor lidt et liv tror du jeg har.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-09-07 21:14

Hvis du er målmand i en 1. div klub så har klubben også speciel målmandstræning som du også kan deltage i. En god kondition er et godt startpunkt.