/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Ny familiebil
Fra : zakdk
Vist : 590 gange
100 point
Dato : 02-09-07 07:44

Vi er en familie med to voksne og to små børn, som skal til at købe ny bil. Men hvilken en skal vi vælge ??
Max pris alt inkl. 200.000 kr.

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 02-09-07 08:03

Opel Zafira 7 personers.......... Det er en rigtig god familiebil og så kører den ekstrem godt
http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp?taxShowAllInOneCategory=0&taxShowAllCategories=0&Niveau=&OldNiveau=&SektionId=1&KategoriId=1&rubrikId=%5B40000%3B43000%5D&Annoncetype=2&Sortering=1&Sortsearch=1&Sorteringtype=1&kortsogX=&kortsogY=&kortsogRad=&kortsogNavn=&radX=&radY=&FavoritNavn=&SoegningId=0&FirstSearch=&HashId=&partner=&PartnerMyRefererId=&BilledVisning=0&navValsFound=&CurPage=1&navSearchWords=Opel+Zafira+null+null+&Fritekst=&searchRange=rub&searchScope=rub&RegionId=0&navdataMatrixRubrikId=%5B40000%3B43000%5D&navdatatype1=2&navQuerytype1=1&nav1DependantNavigatorNumber=0&navdata1=%5EOpel%24&navdatatype2=2&navQuerytype2=3&nav2DependantNavigatorNumber=1&navdata2=%5EZafira%24&navdatatype4=2&navQuerytype4=1&nav4DependantNavigatorNumber=0&navdata4=%5E5-d%F8rs%24&navdatatype5=2&navQuerytype5=1&nav5DependantNavigatorNumber=0&navdata5=0&navName6=Km&navdatatype6=1&navQuerytype6=2&nav6DependantNavigatorNumber=0&navdata6=null&navdata6_2=null&navName7=%C5rgang&navdatatype7=1&navQuerytype7=2&nav7DependantNavigatorNumber=0&navdata7=null&navdata7_2=null&navdatatype11=2&navName11=Tr%E6k&navdatatype14=2&navName14=Nysynet&navdatatype15=2&navQuerytype15=1&nav15DependantNavigatorNumber=0&navdata15=0&navdatatype16=2&navName16=St.+car&navdatatype17=2&navName17=Uden+afgift&navdatatype18=2&navName18=4x4&PrisFra=170000&PrisTil=200000&AntalDage=0&Forhandler=0

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-09-07 09:03

Det kommer jo an på hvor stor en familie bil i tænker på. Opel Zafira er et godt bud på en stor bil, men der kan jo også findes mindre alternativer så som Peugeot 307 SW er en dejlig bil med god økonomi hvis man vælger en diesel fx 2.0HDI

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-09-07 09:06
Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 02-09-07 14:36

Peugeot 307 . Skal man holde sig langt fra.... hvis man da ikke vil have en bil som skal rep. hele tiden

Kommentar
Fra : zakdk

Dato : 02-09-07 14:50

Motor skal være mindst 1.6 og bilen skal være fabriksny.
Vi har kigget på Skoda Fabia og Suzuki Liana, som begge ligger i vores prisklasse og har god plads. Er der andre, som har erfaring med lignende biler.

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 02-09-07 15:19

Suzuki Liana får man meget for pengene og den er billig og kører i.... har ikke hørt noget dårligt om Suzuki

Kommentar
Fra : dortehou

Dato : 02-09-07 17:57

Smut omkring jeres lokale KIA pusher. De har stor succes med deres nye KIA Cee´d. Jeg kan ikke lige prislisten i hovedet. Men du kan få en 1,6 CDRi (diesel) til knap 200.000,00. Der er 7 års garanti, og den har som den eneste fået 6 stjerner af FDM. (og 5 i crash test)

vi har lige købt en - og den er vildt fed.

Og nu behøves alle Anti-KIA folk ikke springe i blækhuset. Jeg har selv kun haft et løftet øjenbryn tilovers for dem - men den er altså bare for fed.

check evt. www.kiaklub.dk

mvh

Dorte

PS vi har selv 2 unger, og der er super plads i bilen. Også til de langbenede foran.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-09-07 20:03

307 på værksted. ?????????????????????

Har nu haft en 2,0XS i 3 år uden problemer pånær de velkendte "brandeftersyn".
Eneste fejl på min. De forbandede elektriske håndtag svigter på bagklappen fra tid til anden. Ellers en fin bil

Kommentar
Fra : sjuperman

Dato : 11-09-07 19:29

prøv at gå ind på http://www.hh-auto.dk/ de har gode biler til en god pris.

Kommentar
Fra : sjuperman

Dato : 11-09-07 19:32

jeg vil også gerne forslå en vw passat eller golf stationcar. de har et par stykker i det link jeg lige har sendt.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-09-07 19:43

som dortehou sar skrevet så har den nye Kia Cee´d vundet priser for både sikkerhed og økonomi så jeg ville ogsp lige smutte ind på nettet og læse om den. For hvem siger at en koreaner ikke kan.

Annuller spørgsmålet
Fra : zakdk

Dato : 11-09-07 21:31

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål