/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Lav egen bil i GTA?
Fra : kiul
Vist : 405 gange
100 point
Dato : 01-09-07 20:24

Hej!!

Jeg vil gerne vide hvilke programmer jeg skal bruge for at lave min egen bil i GTA san andreas?

og hvordan gør man!!

Håber en der kan svare!

Kommentar
Fra : Kheldar

Dato : 09-09-07 22:24

Jeg ved ikke hvordan man gør det osv, men kan man virkelig det? Har du set det et sted at det er muligt? Hvis du har vil jeg gerne søge lidt på det, men hvis det bare er en teori tror jeg ikke rigtig det er noget jeg gider lede efter :S

Kommentar
Fra : Kheldar

Dato : 10-09-07 14:33

Og snakker vi PC eller playstation eller x-box eller?

Kommentar
Fra : kiul

Dato : 11-09-07 10:06

Ved det er muligt....

Jeg bruger det til Computer!

Kommentar
Fra : Kheldar

Dato : 11-09-07 13:32

Okay, jeg vil kigge lidt på det når jeg får tid :D

Kommentar
Fra : kiul

Dato : 20-09-07 22:47

Jeg takker og bukker så, og vil vente spændt på dit næste indlæg:D

//Kim

Annuller spørgsmålet
Fra : kiul

Dato : 20-09-07 23:57

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål