/ Forside/ Interesser / Fritid / Dykning / Spørgsmål
10  TIMO_J 140
Valg af regulator -
Fra : joe_A
Vist : 605 gange
40 point
Dato : 31-01-03 13:56

Haaber nogle kan vaere behjaelpelige. Er pt. i Singapore og skal koebe en regulator, hvilken en skal jeg vaelge. Skal baade bruges til varmt vand og koldt vand (ikke isdykning).
Fordele/ulemper med forskel. maerker, typer mv. modtages med kyshaand, evt. henvisning til hjemmesider, brugertests, anmeldelser mv. ville vaere superb.
Paa forhaand tak
Mikkel

Kommentar
Fra : jpet5354

Dato : 01-02-03 03:47

Hej Michael

det er længe siden jeg har købt lungeautomater, men jeg mener at du får mest for pengene ved at købe Poseidon

mvh.

Jørgen

Kommentar
Fra : joe_A

Dato : 02-02-03 15:38

Jeg overvejer nu at koebe en Apeks ATX 100, nogle invendninger imod dette?

Accepteret svar
Fra : NikolajH

Modtaget 40 point
Dato : 03-02-03 18:33

Jeg dykker med en ATX100 og er meget tilfreds. Den er let at adskille og samle selv under vand, har været nødvendigt en enkelt gang efter et hårdt spark fra en finne på regulatoren. En regulator som ihvertfald jeg ikke kan sige noget dårligt om! Held og lykke med din nye regulator uanset hvad du vælger.

Nikolaj

Kommentar
Fra : jpet5354

Dato : 03-02-03 19:13

Jeg har prøvet en Apex kun få gange men erfarede når men ligger på ryggen, eller automaten vender op så er der tildens til at der kommer vand --

Kommentar
Fra : Arnvig

Dato : 05-02-03 15:07

Ville gerne svare, men det kræver at du acceptere eller afviser forrige svar

Godkendelse af svar
Fra : joe_A

Dato : 06-02-03 12:43

Tak for svaret NikolajH.

Kommentar
Fra : joe_A

Dato : 06-02-03 12:52

Har koebt en Apeks 50, den virker helt perfekt - tror jeg fik den til okay pris. 1,950. DKK - saanu staar den paa Sipadan og Palu de naeste mdr. god vinter folkens.