/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
TIL MIRITDK
Fra : Nordsted1
Vist : 553 gange
200 point
Dato : 30-08-07 23:08

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 31-08-07 08:56

hov hov - er du i gavehumør

men tak - godt de to kan blive sammen og du har din bertram - det endte jo godt - en hel lille solskinshistorie

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-07 10:18

Tak for svaret miritdk.

Ja vel er jeg i gavehumør, i det hele taget er jeg i godt humør, godt min datter kender mig og mine "tilbøjligheder" overfor dyrene. Nu har vi fået købt endnu et meget stort bur, så nu er vi vist ved at være familien med de gakkede gangarter for at komme omkring i stuen