/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
oplåsningskode/begrænsningskod
Fra : Ronnie2007
Vist : 3241 gange
220 point
Dato : 30-08-07 13:19

hej.... jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig her inde... jeg har en nokia 3510i. når jeg sætter et sonofon kort i siger en begrænsningskode slået til eller oplåsningskode eller et aller andet i den stil. er der nogen der kan hjælpe mig må i meget gerne ringe eller skrive til mig på 22478004 eller på mail ronnie2005@ofir.dk håber der er nogen der kan hjælpe

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 230 point
Dato : 30-08-07 13:33
Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 30-08-07 13:38

Find ud af hviolken operatør der har låst den ( der hvor telefonen oprindelig er købt) og få udleveret låsekoden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-08-07 13:43

Er telefonen over ½ år gammel kan du få koden GRATIS af det selskab der har låst den....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-08-07 13:44

Eller forsøge dig her

http://www.unlocked.dk/nokia/24/

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 30-08-07 14:06

Jeg vil også sige at du skal forsøge dig med www.tekit.dk eller www.trycktill.com
eller besøg en unlocker på www.find-unlocker.dk eller www.dkunlock.dk
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 30-08-07 14:38

hej
det er bedste løsning hvis du bor i kbh- Der er mange forretninger på nøroobrogade som unlocker mobil for kun 50 kr.
3510I er en gammel model og det vil kost ikke ret meget.
mvh
pk2dk99

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 30-08-07 14:43

Hvorfor dog betale for det, når han kan gøre det gratis foran sin egen PC netop fordi telefonen er en ældre model??? Det er da helt skævt.!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-08-07 15:02

Iflg dette link

http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/

hedder låsekoden ---- 12345----

Du ku' jo prøve om det er rigtigt

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 30-08-07 15:48

Til Nordsted1
Den låsekode du henviser til er en sikkerheds kode.. Det er ikke en unlock kode...
Blot en oplysning..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 30-08-07 15:51

Nordsted ... du snakker om låsekode og ikke sim låse kode (netværks låsekoden (sim låsekode) ) og prøver man den så der kun 4 forsøg tilbage .. *S*

D9N

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 30-08-07 16:18

Ring til Sonafon på 80404010 så kan du få den låst op gratis

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 30-08-07 16:35

Til bja2

Det er kun hvis telefonen er låst til Sonofon man kan få koden af Sonofon.. Og i følge det han skriver så er den ikke låst til Sonofon men et andet selskab.... Så det var ikke så godt et råd...
Prøv at læs problemet inden man svare... ellers er det en masse vrøvl der kommer og "confuse" kun kunden...

Hilsen Dan

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-08-07 16:39

"Kunden" virker ikke særlig interesseret i en løsning....

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 30-08-07 17:12

Hey refi... Se... jeg vinder påængene igen....

Kommentar
Fra : Ronnie2007

Dato : 03-09-07 14:41

jamen der står når man sætter et sonofon kort i begrænsningskode slået til hvad kode er det jeg skal bruge??? DE SPØRGSMÅL FATTER JEG INTET AF

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 03-09-07 14:50

Du har tydeligvis ikke brugt mit link, da er der en komplet instruks til hvordan du skal gøre for at komme af med begrænsningskoden.

På den anden side som flere er inde på er telefonen over 6 mdr. gammel udlevere Sonofon kode til dig. Gratis. Er det før 6 mdr. koster 500.- og så bruger du mit link.

Godkendelse af svar
Fra : Ronnie2007

Dato : 03-09-07 14:53

Tak for svaret taliskoko.