/ Forside/ Interesser / Helbred / Handicap / Spørgsmål
10  valde. 300
Novafon DK1 de luxe
Fra : Rikki4
Vist : 4102 gange
50 point
Dato : 27-08-07 19:54

Hej

Er der nogen der har prøvet Novafon DK1 de luxe
den skal hjælpe mig mod neogene smerter ?

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 27-08-07 19:58

Ja, og bestemt overraskende positivt...

kan fortælle meget godt om den og kan bestemt anbefale dig den.

Skriv evt. via min profil her, hvis du vil have specifikke ting at vide

Hilsen

Henrik

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 27-08-07 20:26

Jeg er også lidt nysgerrig på sådan én, vil du ikke fortælle om dine erfaringer her, Henrik?

Accepteret svar
Fra : Tordenkalven

Modtaget 60 point
Dato : 27-08-07 20:38

Fortæller gerne lidt mere uden at gå i personlige detaljer

Har døjet en del med muskelsmerter af forskellig slags....

Har prøvet flere slags ordinære massage apparater uden sønderlig resultat.

her er det lydbølger der gør gavn, på line med de ultra lydbølger som en fysioterapeut giver...

ikke at forveksle med dem, men dog lydbølger....

det er således ikke den reelt fysiske berøring der gør "arbejdet" men de lydbølger som får

vævet til at blive normalt igen. Formodentligt fordi blodgennemstrømningen optimeres.

Sådan føles det ihvertfald.

Det virker ret hurtigt. Har endda hjulpet bekendt med en enkelt "prøvetur" og det hjalp blandt andet

på en tennisalbue og hovedpine.

Lyder mere som en salgstale, men for mig er det oprigtige oplevelser.

Bruger det gerne, men mest i perioder.. og mener klaret det er pengene værd...

gav vist 2250,- kr for et årstid siden

Håber dette belyser lidt mere

/ Henrik

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 28-08-07 07:39

Ening, det er er en rigtig god ting, til forskel fra fysserne der bruger ultraly er det her intraly, det betyder at den ikke går så dybt ind i vævet som ultralyd, men den går ind og hjælper. Mvh B&S

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 28-08-07 09:16

Tak for dine erfaringer, Henrik

Godkendelse af svar
Fra : Rikki4

Dato : 05-09-07 18:36

Tak for svaret Tordenkalven.