/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
manglende DLL fil???
Fra : mlkl
Vist : 4055 gange
100 point
Dato : 25-08-07 13:04

Jeg har problemer med en mangende dll fil (advrcntr2) i mit system, og jeg har fundet filen på nettet og downloadet den..
Problemet er bare, at jeg ikke ved hvor jeg skal placere den manglende fil??? Hver gang computeren gør mig opmærksom på den mangler, står der bare, at den mangles i systemet???

Håber der er nogen som kan hjælpe

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 25-08-07 13:12

Prøv C:\windiws\system

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 25-08-07 13:17

Højre klik på Denne computer > Egenskaber > Enhedshåndtering, der kan du se en gul markering som et spørgsmåltegn. Højreklik, gå i Egenskaber > Driver og opdater derfra...

God weekend

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 25-08-07 13:23

søg på comp,
hvor DLL filer ligger, og læg den der
der ligger rigtig mange

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-08-07 13:26

C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib

Hedder sikkert lidt det samme hos dig.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-08-07 14:53
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-08-07 15:31

geninstaller nero så retter det sig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-08-07 17:05

miritdk -> Ja ..eller alternativt efter download af advrcntr2.dll og kopiering til biblioteket C:\Windows\System ..OG en genstart !!!

..så prøve:

Start -> Kør... -> ..skriv; CMD ..og i det sorte kommandovindue skrive:

regsvr32 advrcntr2.dll

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-08-07 17:10

Hvorfor ikke lægge den hvor den hører til.....

Hvad skal den i systemfiler efter.....

C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-08-07 17:28

refi -> Dét ...vil du alligevel ik' vide !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-08-07 17:31

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-08-07 21:48

Der er nok flere udgaver afhængig af hvilken Nero du bruger, min er Nero 7 Preminum
advrcntr2.dll 2.75MB filversion: 2.0.4.3032
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : mlkl

Dato : 16-09-07 16:51

Hej til jer alle

tusind tak for alle jeres svar, men desværre er der ikke nogen af jer som har kunnet hjælpe med at løse problemet. Jeg har langt om længe selv fundet frem til løsningen.
Det viser sig at problemet ofte opstår når der installeres et andet nero program. Den eneste måde man kan løse det på, er ved at afinstallere det nero program man har og derefter genstarte computeren. Derefter renser man sin computer for efterladte nero-filer med et renseprogram man kan downloade på nero´s hjemmeside. Man kan også goggle det (nero general clean tool). Når man har gjort det.. genstarter man sin computer igen. Så installerer man nero igen.. og derefter er problemet løst

Håber dette kan hjælpe andre, hvis der er nogen som oplever det samme.

Endnu engang tak for alle jeres svar

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-09-07 18:24

Hmmm....

Citat
Jeg har problemer med en mangende dll fil (advrcntr2) i mit system, og jeg har fundet filen på nettet og downloadet den..
Problemet er bare, at jeg ikke ved hvor jeg skal placere den manglende fil??? Hver gang computeren gør mig opmærksom på den mangler, står der bare, at den mangles i systemet???

Håber der er nogen som kan hjælpe

Dit spørgsmål 'røber' intet om Nero problemer !

Du ku' nok ku' ha' klaret "problemet" ved, at afinstallere Nero ( ..dét måtte : miritdk gøre os andre opmærksom på )

..og derefter; prøve at køre en tur med:

http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html

NU burde http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?advrcntr2 kunne installeres som angivet i mit tidligere link:
Citat
º Install notes: º
º º
ÈËÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÊÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ»
º º
º Use ExpressZIP to extract the file to º
º your windows\system directory. º

..eller udpakkes med et andet (un-)ZIP-program ..som f.eks. dét, der er 'indbygget i XP

Derefter kunne du have installeret DGP = Det Genstridige Program
</MOLOKYLE>

Annuller spørgsmålet
Fra : mlkl

Dato : 12-10-07 13:07

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål