/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Ny PC - Mangler OS
Fra : Scarface
Vist : 566 gange
500 point
Dato : 22-08-07 20:53

Hvilket styringsprogram vil være bedst til denne PC...?

http://topdata.dk/product.asp?product=4097&sub=260

Venlig Hilsen Peter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-08-07 21:08

XP....

Der er stadig for meget bøvl med Vista...

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 22-08-07 22:25

Men Vista er fremtiden...

Hvis du bare skal bruge den til almindelig brug, så ta' Vista

Køre selv Vista, og når man lige vender sig til de,t køre det altså godt. Men den helt store forbedring, er det ikke

Accepteret svar
Fra : Millister

Modtaget 500 point
Dato : 22-08-07 22:30

Ta' i første omgang 32 bit, da mange spil og programmer ikke køre 64 bit... men det kommer

Du ville ikke kunne udnytte de 4mb, før du får Vista 64 bit...

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 23-08-07 07:21

Ved ikke om vista er fremtiden, da den allerede er dødsdømt, den kører efter microsoft`s udsagn kun 3 år, den nye windows7 er allerede under konstruktion.

Kommentar
Fra : Walid9955

Dato : 23-08-07 12:55

Mac OS X Tiger!!!

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 23-08-07 14:11

Det nye mac kommer snart, det vil bare blive meget dyrt i lægden, da alt skal købes til mac..
Desude ligner det også en gamer pc og ikke alle spil er til mac

Citat
Ved ikke om vista er fremtiden, da den allerede er dødsdømt, den kører efter microsoft`s udsagn kun 3 år, den nye windows7 er allerede under konstruktion

Der er da mere fremtid i det end Vista

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 23-08-07 14:12

Citat
Der er da mere fremtid i det end Vista

Der er da mere fremtid i det end XP -Mener jeg selvfølgelig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-08-07 14:16

Citat
Der er da mere fremtid i det end XP

Korrekt, men det skal vel også kunne bruges NU.....

Og der er desværre en del programmer der IKKE kører under vista

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 23-08-07 20:46

Men det skal også køre om et år, og der er der nok en del programmer der ikke køre XP...

Har ikke haft nogle problemer med programmer der ikke kunne køre Vista...

Spil der ellers kun er lavet til XP har kunne køre Vista..

Og programmerne kommer hele tiden til Vista

Så, Synes det ville være synd at bruge penge på xp

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 23-08-07 20:50

Jeg er sikker på, at XP overlever Vista.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-08-07 21:17

Citat
Jeg er sikker på, at XP overlever Vista.

Ja - chancen er stor

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 23-08-07 22:02

Synes Vista har et alt for dårligt rygte, alle snakker om "børne sygdomme" og lign. Men jeg høre ikke om nogen der har haft problemer.. Ud over at vænne sig til det (Var selv lidt træt af det i starten)

Og Vista har altså nogen ting XP ikke har..

Kommentar
Fra : Walid9955

Dato : 23-08-07 22:04

mac er fremtiden forfan "!!! heheh

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 23-08-07 22:35

Det siger man godt nok...

Men tror Windows haler in på dem med Windows7

Jeg anbefaler stadig Vista!

Men er Scarface helt væk?

Godkendelse af svar
Fra : Scarface

Dato : 24-08-07 14:12

Tak for svaret Millister.

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 24-08-07 14:19

Takker, Takker