/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Vista og ingen lyd
Fra : nosunshine5
Vist : 543 gange
100 point
Dato : 21-08-07 23:20

Sidder med en bærbar der er ny og har vista.
Der er ingen lyd i. Dog kan jeg lave en test under kontrolpanel og lyd og lydenheder. Der kan komme en testtone. Men det er så ozz alt den lyd der kan vrides ud af den.

Hjælp....

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 22-08-07 00:40

Har du undersøgt lydmixeren i proceslinien..... Er lyden enten sat lavt eller slået helt fra?

Er din lyd-driver opdateret?

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 22-08-07 07:02

Jeg har både været inde i lydmixeren og under kontrolpanel. Det er der jeg kunne lave en testtone. Skrue op og ned på eksempelvis Windows Mediaplayer uden held...
Jeg har også både prøvet at aktivere lyden via funktion tasten og F-tasten.
'Der reagere den tilgengæld ikke.
På min egen kommer der en bar der viser hvor meget den skruer op og ned med.

Burden der være brug for at opdatere maskinen når den nærmest lig er kommet ud af butikken?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-08-07 07:08

Hvad er det for en maskine og var vista installeret.....

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 22-08-07 12:10

Jeg er ikk hjemme lige nu så jeg ikk se hvad maskine det er. Men det var instaleret og maskinen er ny. Under to måneder.
Der har kunne høres eks.vis radio via skype og telefon opkald. Men dog med dårlig forbindelse.
Det forsvandt så og nu kan den ikke afspille lyd, hverken fra media player, eller den velkomstmelodi.

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 22-08-07 12:12

NB.
Jeg stillede først spørgsmålet her. For bagefter komme i tanke om at det ku være maskinen. Da den ikke kan afslpille nogen lyd...

http://www.kandu.dk/Spg108607.aspx

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-08-07 12:12

Så ny en maskine sender du retur.......

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 22-08-07 12:15

Eller lægger den rescueCD der er med - ind.... Så den er som da den blev leveret....

Hjælper det ikke - så retur......

Særlig når det er en notebook....

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 22-08-07 12:15

Det bliver nok det. Men jeg havde håbet at kunne undgå det.

Godkendelse af svar
Fra : nosunshine5

Dato : 22-08-07 16:51

Tak for svaret refi.
Jeg prøver først cdén og så må forhandler få den.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-08-07 17:51

Selv tak.....