/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
Tyd vores oplevelser???
Fra : VJHCredit
Vist : 1542 gange
200 point
Dato : 20-08-07 16:24

Vi har i huset hvor vi bor, oplevet en række uforklarlige ting løbende de sidste 5 år vi har boet her. De sære oplevelser kommer med lang tids mellemrum, men så meget koncentreret i en kort periode. Ville blive glad hvis en med forstand på området, kunne tyde, hvad der foregår i huset. Vi har været inde på at det kunne være ånd(er) selv om vi ikke selv synes vi er overtroiske, men vi kan ikke forklare vores oplevelser. Hvis du mener du eventuelt ville kunne tyde noget gennem videre oplysninger om hvad der er sket og hvor, ville jeg være meget interesseret i at skrive med dig.

Mvh. VJHCredit

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-08-07 16:52
Kommentar
Fra : idaw

Dato : 20-08-07 16:53

Kig under tips her på Kandu, der r sikkert noget I kan bruge...

Mvh Ida.

SØg på clairvoyance osv...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-08-07 16:53

http://www.paranormal-efterforskning.dk/artikler.htm

En lille advarsel, der er for mange plattenslagere i den mystiske
branche, her på kandu.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 20-08-07 19:44

Der er rigtig, at der er meget forskel på kvaliteten... Men jeg tør godt sætte et link ind til én, der kan: www.dinheks.dk

Citat
Jeg har også hjulpet nogle få mennesker, der har haft "spøgelser" med at oversætte hvad de vil dem. Ligesom jeg har hjulpet nogle "spøgelser/sjæle" væk herfra og ind i lyset.

er taget fra under "Sådan arbejder jeg".

Jeg synes i øvrigt, at det er spændende, når folk har "besøg", så længe den ikke er ondsindet...!

Kommentar
Fra : MUGN

Dato : 20-08-07 21:32

Hej. Ja det lyder meget som det min x og jeg oplevede, og vi kontaktede en cleovoriant (staves sikkert anderledes) som kom og fik en kop kaffe og en lang snak, både med os og den dersens ånd der var på visit, efter et par dage var der igen roligt i vores hus.
MUGN

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 28-08-07 15:32

Har I fundet på noget...?

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 23-09-07 18:33

Hei,
du forteller om dine opplevelser men du forteller ikke hva slags opplevelser det er snakk om.
Kan du f,eks fortelle litt mer hva det er snakk om og hva som skjer?

Accepteret svar
Fra : enligmorherlev

Modtaget 200 point
Dato : 26-09-07 22:35

Hejsa

Har selv haft en del uforklarelige oplevelser lige da jeg flyttede ind i min nuværende lejlighed.

Vidste godt at den som boede her sidst var død - fik at vide, at hun ikke var død i lejligheden dog.

Jeg tog fat i en clavoyant som kom ud sammen med en hjælper ( de går åbentbart ikke ud alene - fordi energier kan være for store til at magte for 1 person)

Det var primært i min søns værelse og mit soveværelse ting enten faldt ned eller ( mit sminkebord som jeg havde arvet efter min tipoldemor - smadrede i to dele - da jeg kom ind i værelset)

Fik, at vide der ikke var direkte "spøgelser" til stede, men at der var energien fra en dame.

Både min søn og jeg fik åbnet vores chakra og lukket det - ( noget med, at hvis energien kommer ind i dig kan du "sørge for at du kvæler det" ????

Ved ik hva de ellers gjorde - men mit soveværelse er igen varmt - ( ville bare ikke blive opvarmet selvom radiatoren stod på 6) og der sker ikke underlige ting inde på min søns værelse.

Jeg vil anbefale dig, til at henvende dig til en clavoyant - der findes en forening som du kan finde på nettet - det vil måske kunne hjælpe dig af med dit problem.

Krydser fingre for dig............

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 27-09-07 07:01

--> enligmorherlev: Ja, det er spøjst, sådaan noget...

Jeg er dog ikke enig, at det absolut kræver 2 - i al fald ikke hver gang og ikke i første omgang! Men det er da rart at høre om/fra andre, som ved, at det kan virke med de rette personer.

VJHCredit - hvordan står det til hos dig efterhånden?

Kommentar
Fra : drdegn

Dato : 17-10-07 21:08

Det ville være lettere at hjælpe hvis man kendte de konkrete oplevelser?

Godkendelse af svar
Fra : VJHCredit

Dato : 25-10-07 13:37

Tak for svaret enligmorherlev.

Kommentar
Fra : lyset3

Dato : 27-07-08 12:38

jeg arbejder alene men det kommer anden på hvor stor huset er..og hvis det er et stort hus skal man være to ....hilsen lyset3.....