/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java Scripts / Spørgsmål
10  konsulent.. 626
Formular - modtager
Fra : brokke44
Vist : 537 gange
500 point
Dato : 19-08-07 21:39

Jeg er ved at lave et spørgsmålfunktion i FP som formular.

Jeg har lavet formularens øverste felt som et rullefelt, hvor spørgeren kan vælge, hvem der skal modtage spørgsmålet. Hvordan får jeg FP til automatisk at sende spørgsmålet til den valgte modtager ?
Eller findes der et script, der kan klare funktionen og som vel at bemærke kan bruges i FP ?

Accepteret svar
Fra : hansen9

Modtaget 510 point
Dato : 19-08-07 21:47

Jeg ved at der findes et javascript, hvor du kan angive adresserne som variabler. Er forøvrigt altid godt, da robotter dermed ikke kan læse adressen. Så får du ikke spam.
Jeg kan ikke huske hvor du finder det på nettet, men det er mange steder, så prøv via google. Det er gratis.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 20-08-07 16:35

Nåh, helt så mange er der nu ikke med den funktion, jeg søgte.

Men jeg fandt een her: http://hjem.get2net.dk/ahome/koder/javascript_email_form_flere_emails_og_tak.htm
Med lidt tilføjelse i formtaggen, kører den perfekt.

Godkendelse af svar
Fra : brokke44

Dato : 20-08-07 16:36

Tak for svaret hansen9.

Da du var den eneste, der gad svare, får du poængerne.