/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Phuket hotel
Fra : tinah
Vist : 685 gange
100 point
Dato : 18-08-07 09:28

Ved nogen her om det er realistisk at familien her (2 voksne og 3 børn) sætter sig i et fly til Phuket og ved ankomst finder et hotel forholdsvis nemt?

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 18-08-07 10:19

Det vil være alt for risikabelt.
Jeg vil være sikker og du kan booke på dette link direkte. der er 10 hoteller og du kan så finde det der er tættest på lufthavnen.
Flyve så langt væk uden bestillig, det er for farligt.

http://www.phuket.com/hotels/index.html

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 18-08-07 10:27

Nej det e den absolut billigste måde og et sted som Phuket er der jo massere af hoteller og hvis du rejser på denne årstid er der virkeligt meget at spare men det vil være en god ide at finde nogle hotel navne på nettet inden i tager afsted. Ved at finde hotel derude har i større chancer for at finde noget der passer til jer og er ikke på samme måde bundet af at have betalt forud.

Det der efter min mening taler imod er at hoteller i Thailand er så billige at det er marginalt hvad i sparer samt at i skal bruge noget af jeres ferietid på at finde hotel.

Accepteret svar
Fra : henrikkrebs

Modtaget 100 point
Dato : 18-08-07 10:38

Vi kunne aldrig finde på at gøre andet.

Om I også kan have succes med dette afhænger lidt af jeres børn. Kan de have nogenlunde tålmodighed (eller tillid til at far og mor nok skal finde ud af det)?

Når I ankommer til lufthavnen vil I blive mødt af nogle agenter der gerne vælge jer hotelophold. Det er ikke de billigste. Alternativt kan I lade jer transportere til en 'travel agent' og i fred og ro vælge mellem mulighederne. I højsæsonen kan I ikke regne med at komme ind på hvilket som helst sted, men de par gange vi har ankommet til Phuket har der ikke været egentlig pladsmangel.

Book for max 3 dage. I kan altid forlænge, hvis I ikke får lyst til at skifte.

PS: I skal vel besøge Wat Chalong? Så tag videre til Chalong bay. Lige til højre for peer'en ligger en restaurent der serverer Thailands bedste 'reje-frikadeller'.

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 18-08-07 10:40

Jeg var i Thailand for nogle år siden.Inden afrejsen havde jeg 3 forskellige adresser dernede.
Det var efter min mening en god løsning,og resultatet blev det hotel jeg ønskede til en
fornuftig pris.
Det er ikke min opfattelse risikabelt at gøre det på den måde.
Men foretag en grundig søgning på nettet.
God ferie.
oz1eqp

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 18-08-07 10:49

Ja der er 1000vis af gode hoteller at vælge mellem, når I kommer til Phuket, nu skriver du ikke, hvornår I skal afsted.
Det er klart at fra den 14.12 og så 2 måneder frem, er der højsæson, så der er udbuddet ikke så stort, men en acceptabelt hotelniveau finder I altid.
Du kan også gå ind på forum på www.thailand.dk og læse om andre oplevelser i Thailand, og du kan også spørge dig frem der.

God Tur, når I kommer så langt

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 18-08-07 10:58

Hvis i endelig vil være helt sikre kan i jo starte med at booke 3 dage over nettet hjemmefra og så finde noget bedre og billigere når i kommer frem

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 18-08-07 18:59

Du er langt uden for højsæsonen mellem Nov-Marts. Du vil ikke have nogle problemer, og nærmest vade i tomme hoteller og guesthouses.
Har boet her i 12 år.

Men jeg vil til gængæld anbefale kraftigt at booke i forvejen i højsæsonen.

Godkendelse af svar
Fra : tinah

Dato : 27-09-07 23:17

Tak for svaret henrikkrebs.
Bedre sent end aldrig ;)

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 28-09-07 08:43

Velbekomme

Var du der? Hvad boede du i og var det bestilt på forhånd. Vi har lige købt billetter til Bangkok og skal nu til at finde ud af om det hedder Krabi/Trang eller måske Puket.