/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Kan ikke finde IBM-harddsiken
Fra : HT77
Vist : 417 gange
20 point
Dato : 12-08-07 16:17

Hej allesammen.

Jeg har en computer der ligepludselig gik død. den fungerede fint dagn før.

Den siger følgende: Searching for Boot Record from SCSI.... Not found

Hvorfor siger den det ?

Mvh
HT77

Accepteret svar
Fra : thulin

Modtaget 20 point
Dato : 12-08-07 17:25

Umiddelbart ser det ud til at dit styresystem (boot) er røget sig en tur.

Det siger jo bare at den ikke kan finde boot filerne på din IBM SCSI harddisk, prøv at ominstallere

Godkendelse af svar
Fra : HT77

Dato : 12-08-07 19:15

Tak for svaret thulin.