/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Megaman X4
Fra : Lori
Vist : 440 gange
500 point
Dato : 12-08-07 00:00

Hej alle sammen.

Jeg leder efter computerspillet Megaman X4 til Pc eller PSOne hvis pc'en ikker er til at finde. (helst Pc-udgave)
Jeg har allerede uden held ledt rundt omkring på internettet, så jeg tænkte på om der var nogle der ville hjælpe mig med at lede ellers selv havde det liggende.

Hvis nogen har det eller vil hjælpe med at lede så skriv endelig. på forhånd tak.

Lori

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 12-08-07 09:09

Er det kke et gammet spil? Sådan ca. fra 1998?

</nickoe>

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 12-08-07 09:13

Det skal lige siges, at der er mange udgaver af megaman

http://www.interordi.com/mega_man_pc/games/pc/

</nickoe>

Kommentar
Fra : Lori

Dato : 12-08-07 10:15

Jo, det er fra 1998 og det er det der gør det så svært at finde.

Men i megaman serien er der den originale serie, X-serien og alle mulige andre. Jeg kender dem ikke så godt, da jeg kun har prøvet X4 og det er den jeg leder efter.

den hjemmeside du linkede har jeg været inde på og den hjalp ikke det store.

Accepteret svar
Fra : Nickoe

Modtaget 500 point
Dato : 12-08-07 11:15

Hvor bor du henne i landet?

Jeg har det til pc.

</nickoe>

Kommentar
Fra : Lori

Dato : 12-08-07 11:48

Nickoe jeg har sendt en PM til dig

Kommentar
Fra : Lori

Dato : 05-09-07 13:59

Vi leder stádig efter spillet, så er der nogen der ar det eller ved hvor man kan få det?

Godkendelse af svar
Fra : Lori

Dato : 01-10-07 15:46

Tak for svaret og spillet Nickoe.