/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Hvad er vigtigt for jer?
Fra : ThomasWWDS
Vist : 587 gange
20 point
Dato : 10-08-07 16:48

Hej allesammen....

Som nystartet udbyder af webhoteller kunne jeg godt tænke mig at høre hvad der egentlig er vigtigt for jer som brugere....

Pris og plads er klassiske konkurrence områder og er helt med på at billigt med meget plads er at foretrække men hvis man ser bort fra det, hvad har man så brug for derude i de danske hjem?

Mvh

Thomas

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 30 point
Dato : 10-08-07 16:50

Stabilitet
og mere stabilitet....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-08-07 16:51

God support.
En stabil server som klarer driften 24-7
En aktiv udbyder som informerer om hvad der sker
og om nye tiltag.

Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 10-08-07 17:17

God pålidelighed, driftssikkerhed, tilgængelighed og support er vel det man grundlæggende er villig til at betale for - det individuelle pladsbehov og evt. tillægsydelser er noget mere - ja, individuelt! Men man skal turde tro på at man får adgang til et stabilt system - det er afgørende for valget, og her har troværdigheden jo nok meget at gøre med gode referencer og lign..

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 10-08-07 19:13

Helt enig med refi

Bruger selv Cybercity, mest pga at det er det eneste der er til rådighed "herude", udover TDC som virkelig har snydt mig så det drev engang..

Cybercity har kortere åbent på deres support tlf end TDC, men jeg kan ikke klage over min forbindelse.

Men.. Cybercity har været flink til at hjælpe de par gange der har været problemer. Fik uden problemer en ny router engang efter tordenvejr. Det er jo ikke deres fejl at routeren står af efter et tordenvejr, men alligevel fik jeg en anden uden beregning

Super service, venlig og kompetent betjening hos Cybercity
I modsætning til engang jeg skulle hjælpe en tante med en internet opsætning ved TDC, efter at have været stillet om 4 gange, smidt af omstillingen en gang, fik jeg omsider fat i en sur mand der var så venlig at fortælle at der ikke var hjælp til en gør det selv opsætning, ja tak.. Hvis deres guide passede med deres udstyr, så havde jeg sgu fint fundet ud af det.

Så.. Min mening :
TDC
Cybercity

- Anden

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-08-07 22:46

Det er nævnt i alle indlæg, men kan ikke nævnes for tit: Tilgængelig 24 timer i døgnet og stabil, en ting mere på ønskesedlen: At der må hentes en masse, mange bryder sig ikke om at jeg gør en stor billedmappe tilgængelg og dermed en masse trafik fra brugere som vil hente billeder

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-08-07 19:30

100% oppetid.
100Mb. serverplads og fri trafik.
Registrering af domæne.
E-mail adresse (Webmail).
Gratis support. (Døgnbemandet telefon og e-mail).
FTP adgang.
Virus/spam beskyttelse.
Daglig backup.
Online statistik.
.htaccess
PHP/ASP.
Mysql.
SSI.
WAP understøttelse.
Frit valg mellem Windows 2003 eller Unix platform.

..sku' ku' gøre det. Især; hvis det er til en 'fornuftig' penge

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : ThomasWWDS

Dato : 12-08-07 01:56

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : ThomasWWDS

Dato : 12-08-07 01:58

Tak for svarene allesammen... Troede jeg ku acceptere jer alle... Det har været en stor hjælp...
Lad endelig svarene fortsætte med at komme...

MvH
Thomas
www.wwds.dk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-07 08:05

Først:
Citat
Troede jeg ku acceptere jer alle...

Så sku' du nok ha' læst på lektien:

1.) http://www.kandu.dk/faq.aspx
2.) http://www.kandu.dk/pointrules.aspx

Dernæst:
Citat
Lad endelig svarene fortsætte med at komme...

Tjaeh... nu er det jo 'billigt' at 'købe' sig ind i dette spørgmål (..jeg måtte 'betale' 2 point), men det er nu sjældent at folk i almindelighed interesserer sig for lukkede spørgsmål i kategorien:

Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) : http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=30304

Hvis du vil have de 'daglige' brugere i tale? Så kan du med fordel stille dit spørgmål her:

Interesser / Andre interesser / Smalltalk : http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=20608

..eller her:

Interesser / Andre interesser / Andre interesser : http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=20607

I disse kategorier finder du de, som du selv kalder:
Citat
..jer som brugere.... derude i de danske hjem?

..nemlig hr. og fru Jensen. I Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / finder nu nemlig oftest os ...de lidt mere 'nørdede' brugere. Ikke, at vi ikke også begår os i både "smalsnak" og 'Andre interesser', men det er nu sjældent at du omvendt finder hr. og fru Jensen våger sig ind i 'noget' som hedder ISP'ere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ThomasWWDS

Dato : 13-08-07 03:23

Tak for Rådene Molokyle....

Ikke altid man lige får kigget de rigtige stedet og læst grundigt nok på lektien...

Men det har været meget nyttige svar, endnu engang tak...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-08-07 08:41

Jeg skrev for at par dage siden et privat indlæg til dig om et par små fif, når der søges svar på kandu.dk

Tjek dem lige ud

</MOLOKYLE>