/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Incredimail XP og Netscape
Fra : mike38
Vist : 459 gange
40 point
Dato : 29-01-03 17:15

Installerede Netscape 7.0. da jeg var træt af "blinde" links i IE. Bruger Incredimail
som mailprogram, men kan ikke få det integreret i Netscape? Har stadig IE installeret.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 29-01-03 19:46

Hvad mener du med integreret ?

Kommentar
Fra : mike38

Dato : 29-01-03 23:02

Således at Netscape vil acceptere Incredimail som default e-mail program, når der bliver aktiveret et mailprogram via
browseren.

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 40 point
Dato : 30-01-03 15:12

Åbn incredimail--> vælg filer --> tryk "set incredimail as default client"

Godkendelse af svar
Fra : mike38

Dato : 30-01-03 15:28

Problemet er, at Incredimail allerede var default, men jeg har nu løst
problemet ved at deaktivere Incredimail i IE og derefter åbne det mens
Netscape kørte og så gøre Incredimail default. Incredimail kan
tilsyneladende ikke være default til mere end een browser, men tak for
dit svar, det gav mig inspiration til ovenstående.