/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
gode brasen steder odense å?
Fra : dværgen
Vist : 712 gange
25 point
Dato : 06-08-07 19:14

har ledt efter et godt sted at fiske brasen på fyn og har hørt at der skulle gå nogen go i odense å inde i nærheden af voldsmose men det viste sig ikke at være spesielt godt det var bedre til små bækøreder så ville høre om der var nogen der kendte et godt sted i odense å eller i hvertfald på fyn ?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 12 point
Dato : 06-08-07 22:17
Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 11-08-07 23:39

Det hedder ikke Voldsmose, men Vollsmose. Det gør en stor forskel. Tænk dig dog om mand´, inden du skriver og sender.

Kommentar
Fra : dværgen

Dato : 14-08-07 20:27

til franksp
der er en grund til at jeg kalder det voldsmose jeg har set patrulje vogne kalde efter forstærkning fordi de ville tage en tunet scooter med på gården og lige efter stod der altså 17 store gutter og kiggede meget ondt på politiet
så der altså en grund så luk lige

Kommentar
Fra : dværgen

Dato : 14-08-07 20:38

tak til nordsted1 jeg vil helt sikkert kigge på det men har du ikke nogen erfaringer med fiskeri i odense å selv?

Godkendelse af svar
Fra : dværgen

Dato : 07-09-07 18:15

Tak for svaret Nordsted1.