/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Overraskelse til ham
Fra : TariLiex
Vist : 5171 gange
180 point
Dato : 04-08-07 11:44

Hey jer på Kandu

Jeg har fået en ny kæreste her for et par måneder siden, og han er meget anderledes end de foregående, han er obs på mig, og er en del frækkere med ting vi skal prøve...

Jeg føler så at det kun er mig der får når han har spændt mig fast og går i gang med at udforske min krop... Og jeg vil gerne kunne give noget af samme slags tilbage....

Hvad kunne man overraske ham med??

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-08-07 11:54

Snak du hellere med ham om det... vi kan jo ikke gætte os til hvad han tænder på
Listen er lang af muligheder... og I er nok begge gået på pension, hvis I skal igennem dem alle, så snak sammen, det er mit bedste råd
Fortsat god weekend
Søren

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 04-08-07 11:54

Først skal du finde ud af om han overhovedet bryder sig om overraskelser, det er jo ikke sikkert at han kan lide at miste kontrollen.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 04-08-07 11:55

Når det så er sagt, så kan du jo (hvilket du sandsynligvis gør i forvejen) være opmærksom på at give ham noget lækkert at udforske, pak kroppen frækt og smukt ind og sørg for at uøsnket hårvækst og andre gener er fjernet inden han pakker dig ud

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-08-07 12:01

Listen med forslag bilver lllaaannnggg

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 04-08-07 12:48

Køb en:
http://www.lovenest.dk/product_info.php?cPath=76_99&products_id=132&osCsid=2ac643b25b2a9eebca7b758e5a4ce3a4

Pak fjernbetjeningen pænt ind, og "monter" den anden del.
Inviter ham på restaurant og giv ham pakken der.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 04-08-07 13:26

WAUW Bertel - Det var squ et hamrende godt forslag, du bragte der.

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 04-08-07 22:57

Han kan godt li at blive overrasket... Har prøvet at snakke med ham om det, og han syntes selv jeg skulle finde på noget... fx søge inspiration på nettet...

tænkte i kloge mennesker herinde havde noget gode forslag...

han er meget til dominans, har ikk prøvet at dominere ham endnu, men det er planen.... Men nogle gode fif der eller noget

Kommentar
Fra : JegKanIkke55

Dato : 05-08-07 09:31

Kan forstå at din fyr er til dominerende sexlege, og at du søger overraskelser til ham.
Jeg synes ikke du skal bryde mønstret i jeres sexlege, hvis han altså ikke udtrykkeligt har ønsket det, altså at han forbliver den dominerende.
Derimod synes jeg du skal finde på nogen måder du kan være "uartig" på, så du provokerer ham til sine "afstraffelser" af dig.
Altså find fantasifulde måder på hvordan du sætter gang i jeres leg.

Håber det kunne inspirere dig, ellers kom igen

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 06-08-07 18:15

Bertels forslag lyder umiddelbart genialt (hvis det altså også tænder dig). Men det kan jo være at det er hans glæde og tilfredsstillelse at udforske og lege med dig?
Jeg er selv i et SM forhold, og min største glæde et at gøre noget der verkelig tænder min skønne tøs.
Men ideen med at småprovokere ham til at straffe dig er heller ingen dårlig idé. Det er svært at give gode råd uden at kende jeg, og vide hvor hårde ting i laver o.s.v.
En anden god idé kunne være at lave en profil på SMdating.dk. Der er flere gode fora og mange mennesker fra vores verden, der gerne giver gode råd.
Hvis du laver en profil derinde kan du skrive til mig der. Mit nick er Mofp.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 06-08-07 19:42

Ellers prøv at læse nogle sex noveller, der findes mange gratis på nettet, også på dansk, de er ofte kategoriseret.
Find en der tænder dig, og prøv at føre den ud i livet med ham.

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 08-08-07 12:09

hej igen...

Han er til dominans, men jeg har aldrig prøvet det før, så det er blidt det der foregår... Bliver bundet til sengen og forkælet og lidt klaps i røven... Jeg føler bare at det altid er mig der får, da det er mig der er spændt fast, og mig der får div legetøj rundt omkring... Ville gerne kunne spænde ham fast og vise ham at jeg også kan...

Men jeg kan ikk helt komme på så meget at lave hehe... da jeg er nybegynder... han skal have bind for øjnene og så regnede jeg med at forkæle ham og hans lem... Men hvordan og hvorledes... ved det ikk....

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 08-08-07 19:20

Hvis du binder og giver ham bind for øjnene er det bedste du kan gøre at gøre noget han ikke kan finde ud af hvad er, trække tiden så han ikke ved om det bliver rart eller ej og så forkæle ham.

Accepteret svar
Fra : BertelBrander

Modtaget 180 point
Dato : 08-08-07 19:47

Når det drejer sig om dominans skal du ikke konsentrere dig om kønsorganerne, slet ikke når det er en mand, han kommer alt for hurtigt.

Det drejer sig om at få et spil i gang mellem jer, f.eks:

Giv ham et badehåndklæde om livet og ikke andet og fortæl ham at han er massør i et tyrkisk bad, han skal så massere dig.
Du klæder dig af, han kan naturligvis ikke lade være med at kikke, så du binder ham for øjnene.
Han kan ikke lade være med at røre "forbudte" steder, og skal derfor have smæk.
Du kan senere bede ham om netop at røre dig de forbudte steder, sig f.eks. at hvis han alligevel skal "gramse" der skal han gøre det ordentligt, når han ikke gør det rigtigt får han naturligvis smæk igen.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 09-08-07 19:39

Du kan naturligvis også vende det rundt:
Du er massør, han skal masseres, men kan ikke lade være med at kikke, hvilket medfører at han skal have bind for øjnene. Han kan nok heller ikke ligge stille, så han skal bindes og have smæk.

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 09-08-07 21:23

Det er nogle virkelig gode forslag, jeg lader den stå åben lidt endnu for ideer...

Prøvede lidt igår hvor jeg bare forkælte ham samtidig med bind for øjnene og bundet til sengen... Lidt koldt vand og sådan... Han blev glad, og jeg er sikker på ham er klar på mere... ;)

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 09-08-07 22:55

Du (/I) har fanget tråden, gå langsomt frem, prøv lidt af hvert og se hvad der virker og hvad der ikke virker. Og snak med hinanden bagefter.

Godkendelse af svar
Fra : TariLiex

Dato : 15-08-07 00:11

Jeg siger tak for svaret... I er velkomne til at komme med flere ideer....

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 04-10-07 20:43

Jeg er selv i et forhold hvor dominans nogle gange er på tapetet. Og det tænder os begge vildt meget. Vi taler ofte om vores fantasier, hvis vi ligger og kæler... Det er vildt frækt. Bede din kæreste fortælle om hans frækkeste fantasi... evt. fortæl ham lidt af din... så løsner han også lidt op. Du kan sende ham en besked på arbejde om at du har en gave til ham når han kommer hjem. Tage lidt før fri, hent lidt lækkert nemt mad til jer, åbn rødvinen, smut under bruseren og få fjernet alt det uønskede.. barber evt. han initialer ...... og hop i en gennemsigtig tingest af en teddy, eller en kåbe, inden han så kommer hjem sørger du for at sætte et stort bånd omkring maven... og han vil synes det er den bedste gave han har fået. Du kan så evt. supplere med nogle hårdere ting senere... men er du lidt nervøs her i starten, er det nok meget smart at gå langsomt frem.. Det kan godt være at han tænder på dominere dig, men ikke at blive domineret selv. Men måske udforskes og leges med.

Håber han bliver glad