/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
WINAMP...
Fra : migBECOOL
Vist : 753 gange
200 point
Dato : 03-08-07 20:14

Hey har hørt at man kan få sange til at '' overlappe hinanden..'' i winamp nogen der ved hvordan ?

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 200 point
Dato : 04-08-07 12:55

Jeg har aldrig brugt det selv så du må lege med det,du skal ind i indstillinger(Preferences)>Output>dobbelt klik
på>DirectSound>så skal du ind og lege under>Fading og Other + lege lidt med buffering størrelse.
F.eks mærke i>Remove silence at the beginning/end of track o.s.v.

Manse9933

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 05-08-07 10:28

kan ikke rigtigt få den til at gøre det .. ?? nogen der har en manual der ved præcist hvordan man gør ? :D

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-08-07 11:34

Det kunne være en STOR hjælp at LÆSE hjælpefilen.....

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 05-08-07 13:11

hvor finder jeg den henne ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-08-07 13:18
Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 05-08-07 13:27

kan sq ikke finde ud ad det .. hvis du finder præcist ud af hvordan man gør for du resten af mine point .. refi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-08-07 15:40

Jeg opdaterer ikke længere winapm, men på "min" er der i den øverste del af den- til højre for shuffle, en slags lyn, selve symbolet for winamp- tryk på det, så kommer der en lang vejledning frem, tryk på keybord shotcut, der kan du læse om funktionerne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-08-07 16:37

Citat
hvis du finder præcist ud af hvordan man gør for du resten af mine point

Spar du bare dine point....

Den "perfekte" knap findes ikke....

Derfor læs og prøv mulighederne.....

Godkendelse af svar
Fra : migBECOOL

Dato : 14-10-07 16:48

Tak for svaret Manse9933.